איסוף היתרים

העדכון אחרון: אוקטובר 2023

לעתים קרובות אני נשאל לטיפים על איסוף יישובים ועוד כל כך על האם או לא נדרש היתר. אני שברתי את הכללים לארה"ב כאן, והתחיל להוסיף מדינות אחרות, כשאני מוציא את הפרטים. כל המידע הזה יהיה נוגעים לשימוש לא מסחרי (מדעי) השתמש אך ורק. נא להגיב אם אתה מבחין בכל אי דיוקים או יש לך תוספות או הצעות. אני מנסה לגבש את המידע הזה, לא לספק משאב שאינו טועה. אל תסתמך רק על העצות שלי מכיוון שמידע זה עשוי להשתנות, אתה תמיד צריך להתקשר מראש וליצור קשרים במדינה שלפני שאתה הנדנדה נקי.

רכישת רשות לאסוף באופן חוקי היא קריטית ולא צריך להיות התעלם. אם אתה בונה אוסף בתקווה לתרום אותו למוזיאון ביום אחד, זה פרט שאתה לא יכול להימנע. רוב המוסדות דורשים ראיות לכך שכל הדגימות שלך התקבלו באופן חוקי. איסוף בלתי חוקי סופו של דבר גם לשים אותך על הרדאר של USFWS ועלול לגרום לקנסות, החרמות ואולי זמן בכלא אם אתה באמת להתהדר החוק. לא חוקי (או לפעמים אפילו משפטי!) האיסוף במדינות אחרות יכול בקלות לנחות אותך לכלא – כולנו שמענו סיפורי הזוועה.

ארה"ב: הנה רשימה של מוגן פדרלי מינים. מדינות רבות יש גם מיני מדינה מוגנות נוספים שאינם חוקיים לאסוף. אני לא הצלחתי למצוא רשימה מקיפה, אבל מחלקת חיות הבר של כל מדינה והמדינה תהיה רשימה שבו אתה צריך לבדוק לפני האיסוף.

  • מקרקעין פרטיים: היתר שניתן על ידי בעל קרקע.
  • אדמות ציבוריות / BLM: היתר בדרך כלל לא נדרש. רכוש BLM ביותר נשלט על ידי מדבר החוק של 1964 ש (עם עדכונים אחרונים) הפריד מדעי מ “מזדמן” איסוף שאינו מסחרי. לפי סעיף 6302.15 “ניתן להסיר או להפריע משאבי טבע למטרות שאינן מסחריות באזורים במדבר”. כך, איסוף מותר כל עוד הוא נשאר לא מסחרי, שומר על הסביבה במדבר ואינו מוגבל בעבר. חרקים לא מוזכרים אבל התקנה עמומה. שטחים המיועדים כ “תחומי מיוחדים”, כמו אנדרטאות הלאומיות, תחומי מחקר טבעיים או במדבר בדרך כלל דורש היתרים. זה נראה כאילו יש הרבה מרחב תמרון שניתן לכל מי שמפרש את החוק ברגע. אם אינך בטוח, צור קשר עם BLM המקומי (הלשכה למנהל מקרקעי) משרד ושואל.
  • יערות הלאומיים: אין היתר הנדרש לאיסוף ופנאי. כל היערות המרעים נמצאים מגוון לגמרי בחינם לאספנים. זכור כי לעשות פקחים עדיין יש הסמכות לסגור שטח ולבקש ממך לעזוב, אבל זה מעולם לא היה הניסיון שלי. אתה תמיד צריך להתקשר מראש ולשאול אם אתה לא מכיר את האזור. גם תמיד אני נושא את עותק של מכתב NFS לאספנים רק במקרה, להוריד החדש2011 מכתב לאספנים, וUSFWS המקורי איסוף מכתב כאן(.pdf). אזורים במדבר בתוך יערות לעתים קרובות סגורים לאיסוף, אבל לשאול את קדימה. שלטון מוזר אחת שNFS יש לי הוא שכל האיסוף המדעי דורש היתר. אני מניח שהם רוצים לדעת על מחקר רשמי המתנהלים בפארקים שלהם, אבל הקו הזה יכול להיות ממש מטושטש בדעתי. יש לי נעלם לטיולי איסוף פנאי וגיליתי משהו שסופו של דבר בפרסום. מאחר שרוב האיסוף שלי ממומן באופן אישי, אני הולך קדימה ומניח אותו הוא נופש.
  • פארקי מדינה: היתר נדרש ברוב המדינות. החריגים הנוכחיים היחידים שאני מכיר מופיעים בהמשך. מדינות מסוימות תאפשר איסוף נופש בשיקול דעתו של שומר הפרק, ואתה רק צריך להתקשר מראש ולשאול או להופיע עם עוגיות. לעתים קרובות יותר מאשר לא יידרש היתר. תהליך זה לא היה קשה מדי בחוויות שלי בIL או CA, ואין כללים ומטורף על דגימת בעלות ומקבל גישת מדינה רחבה אפשרי. העובדה שיש בהשתייכות מוסדית עשויה להיות מאוד מועילה, אבל לא חובה (כל מדינה היא שונה אני בטוח ש). הגשת בקשה להיתרי מדינה הייתה תהליך מהיר בניסיון שלי, בדרך כלל לוקח רק כמה שבועות לאישור.
  • שמורות טבע: היתר נדרש. מדינות רבות ייעדו שמורות טבע או שמורות ולעיתים קרובות הן מנוהלות על ידי גורם נפרד מהפארקים הממלכתיים. שמור טבע הוועדה באילינוי דורש היתר נפרד לכל אתר שאתה רוצה לעבוד ב. זה גם לוקח אותם 60-90+ ימים לאישור, לתכנן מראש בהתאם!
  • מפלט חיות הבר הלאומי: היתר נדרש. כל הפליטים הם לחלוטין מחוץ לתחום ללא היתר, וכללים המסדירים את ההשפעה שלך בזמן שעל המקלט הם קפדן. העובדה שיש ביעד מחקר ספציפי והשתייכות מוסדית נדרש, יחד עם דוחות מפורטים ומוסדות ספציפיים לתצהיר של דגימות. כל דגימות שנאספו בNWR תישאר רכושו של מערך המילואים ללצמיתות, וכל מחקר עתידי על דגימות אלה חייבים להיות מלווה באישור בכתב על ידי המקלט. זה נאמר, לעתים קרובות יותר מאשר לא פרטים אלה הם טכניים ולא נאכפו בקפדנות. כל חוויה שהייתה לי עם NWR הייתה אחד גדול; הם תמיד מנוהלים על ידי ביולוגים משכילים שמבינים את טבעו של מחקר והם להוטים ללמוד על התגליות שלך. הם גם נוטים להסתובב היתר מהר מאוד, מעולם לא חיכיתי יותר משבוע לאישור.
  • הפארקים הלאומיים: היתר נדרש. קבלת היתר להקמת פרק היא קשה וגוזל זמן מאוד. כיוון שמעולם לא עשיתי את זה בעצמי אני לא יודע את הפרטים מלאים, אבל יש קווי דמיון רבים לפליטי חיות הבר. במקרה של NP לחלוטין את כל הדגימות צריכה להיות מופקדות למוסד וזוהו על ידי קוד התייחסות ייחודי. NPS מחזיק בבעלות וזכות להעמדת גב דגימות במידת הצורך. יש גם רשימות ארוכות של חוקים שיש אחריו בזמן שבתוך הפרק, כולל להישאר מחוץ לטווח ראייה של תיירים. אישור היתר יכול לקחת חודשים רבים, אם יש לך מזל. באמת לא נראה שווה את הטרחה.
  • אנדרטאות הלאומיות ואתרי בילוי: היתר נדרש. נשלטים בדרך כלל על ידי שירות הפארקים הלאומיים, ולכן קבלת היתר היא קשה ושקוע בסחבת בירוקרטית. עם זאת, כמה מונומנטים המופעלים על ידי השירות הלאומי היער, BLM או סוכנות מדינה אחרת – מה שאומר שהם אוטונומיים למחצה והרבה יותר יעיל. להתקשר מראש ולשאול, כל אחד הוא שונה.
  • נאמנויות ארץ / שמורות פרטיות: יש נאמנויות קרקע פרטיות אין ספור הפועלות שימורים עצמאיים וכלכולם יש תהליך שלהם להיתרים. Conservancy הטבע ואגודת אודובון כמה גדול יותר – אבל קהילות מקומיות וקרנות פרטיות יכולים אפילו יש להם. למרות שהם אינם מפוקחים על ידי רשויות המדינה הם בדרך כלל מאוד שיתופית וקל לעבוד איתו לגבי היתרי המחקר. נאמנויות מסוימות עשויות לדרוש מדינת איסוף היתר לפני הגשת בקשה שלהם.

קליפורניה: נכון 1 אוקטובר 2018 חסרי חוליות יבשתיים לא נכללו בהיתר איסוף מדעי של מחלקת הדגים וחיות הבר בקליפורניה. ישנם חריגים למינים מוגנים או מאוימים הרשומים ספציפית, או מינים מימיים (במיוחד שלולית חורף), בדוק את ה אתר CDFW לפרטים נוספים.

קולורדו: חרקים אינם מוסדרים לחיות בר ולכן לא קיימים היתרים לפארקים המדינה. עם זאת, כל פארק ממלכתי שוקל לאסוף א “שימוש מיוחד” נדרשת פעילות והיתר יום. הם קלים להשיג ולעיתים קרובות אינם לוקחים יותר מ- 5 דקות למילוי.

מישיגן: אין צורך באישורים לפארקים המדינה (תודה HDK למטה).

אוקלהומה: היתרים נדרשים עבור פרקי מדינה. עד ש 2014 אישורים לא נדרשו.

ויומינג: איסוף מקרית אפשרי ברשות. אלן זילברשטיין בתגובה למטה הצהיר שהיה לו המון מזל רק לבקש אישור באתר.


איסוף בחו"ל דורש הרבה תכנון מראש. אני ממליץ לשתף פעולה עם מישהו או אפילו להעסיק אותו (כמו סטודנט לתואר שני) במדינת היעד שלך כדי להגיש עבורך ניירת. אדם שיכול ללכת למשרד האזורי מטעמך, לדבר את השפה, ולגהץ את כל הבעיות המוקדמות מראש יכולות להבטיח שהטיול שלך יצליח.

אלבניה:  אין צורך באישורים מחוץ לאזורים המוגנים, אבל יש מינים מוגנים. איסוף מסחרי אינו חוקי במיוחד.

אנגווילה:  המחלקה לאיכות הסביבה מעניקה היתרים, מידע כאן.

אנטיגואה & ברבודה:  צרו קשר עם מחלקת ייעור: forestryunitab@gmail.com.

ארגנטינה: לא בטוח אם יש צורך באישורים או לא, כנראה קשה להשיג (אנא יידע אותי אם יש למישהו חוויות אחרונות).

ארובה:  השירות הווטרינרי של ארובה מטפל באישורים (vetservice@despa.gov.aw).

אוסטרליה: קשה מאוד להשיג אישורים. לִרְאוֹת הדף הזה מ- ANIC בנושא דרישות. אפילו עם היתר, רק כמה נציגים של כל מינים שאתם אוספים עלולים לעזוב את הארץ.

אוֹסְטְרֵיָה: נדרשים אישורים למעט אזור טירול. היתרים ניתנים אזורית ועשויים להיות קשים בהתאם לבירוקרטיה המקומית.

BAHAMAS: מורטוריום נוכחי על כל היתרי מחקר ואיסוף עבור 2019. בהאמה כותבת מחדש חקיקה בנושא היתר על פי פרוטוקול NAGOYA. כל האישורים צריכים לעבור בסביבת איי בהאמה, נציבות מדע וטכנולוגיה (הטוב ביותר). לִרְאוֹת הדף הזה למידע נוסף.

ברבדוס:  ה מחלקת מורשת טבע אחראי על גביית היתרים: Heritage@barbados.gov.bb.

בלגיה:  חוקי לגבות כל מיני פדרלי רשום. קרקע פרטית: אין היתרים הדרושים. שמורות טבע: permission often granted if you are collecting less well-known species. If you promise a list of everything you collect and avoid things like butterflies then you will probably be granted permission. Several of the large forests in the south will allow some day collecting but night access is restricted without permission. Ask nicely and promise a list of species collected. Here are קישורים להיתרים בפלנדריה (צָפוֹן) ווואלוניה (דָרוֹם).

BELIZE: היתרים הנדרשים לאיסוף חרקים ויכולים לקחת כ 3+ חודשים לעבד לעלות בגובה $ 100. אם אתה מבקש לעבוד בכל אזור שימור, עליך לספק מידע ליצירת קשר מפורט למשתפי הפעולה שלך - הם יהיו קשר (פעם אחת), ואם הם לא מגיבים, היישום שלך לא זז קדימה. מצפה לקרוא בקביעות לראות בהיתר שלך, ומתכנן לבלות יום בבלמופן כדי לסיים את ההיתר (או לדאוג לכך משתף פעולה מקומית דואגת לפרטי רגע האחרונים ותשלום).  יישום יכול להיות מצא כאן. (מידע באמצעות ג'ון Shuey, תודה לך!)

בוליביה: כנראה בוליביה עשתה את זה מאוד קשה לבצע מחקר בשנים האחרונות.  תהליך התרת הוא מאוד איטי ויכול לקחת 6 חודשים או יותר, ללא הבטחה כי הניירת תבוא דרך בזמן.  בנוסף, הגשת היתר היצוא דורשת אישור, כי בדרך כלל דורש שכל החרקים שלך יישלחו אל מחוץ למדינה לאחר שתצא.  היתר היצוא גם מחייב את כל הדגימות להיות מזוהים למינים, גם אם זה sp Papilio. א, ב, ג… וכו '.  משלחת של ארה"ב מוזיאון גדול ב 2007 הסתיים בכל הדגימות שנאספו נותרים בבוליביה ממתינים להיתרי יצוא.  נכון 2010, הדגימות עדיין ממתינות לאישור למשלוח.  אבל אולי יש לך יכול יותר מזל, נסה ליצור קשר עם מוזיאונים להיסטוריה של הטבע.

ברזיל: תשכח מזה.  אישור – ניתן לקבל היתרי מחקר למדינה קשה לשמצה זה. למרות שדי קשה להשיג, חוקרים ברזילאים שנמצאים ברשותו היתרי IBAMA יוכלו לכלול חוקרים זרים על ההיתר שלהם כדי לכסות פרויקטים מחקריים משותפים ספציפיים שכוללים איסוף ויצוא של דגימות. מצפה לעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם משתפי פעולה פוטנציאליים במהלך תהליך היישום, ומתכנן על לפחות 9 חודשים (או יותר) כדי להזיז את צורות רבות אם כי משרדי ממשלה רבים. לעתים קרובות ניתן להשיג את הדגימות רק על ידי השארתן אצל עמיתך הברזילאי ושליחתן אליך כהלוואה.. עדכונים אחרונים לחוק הברזילאי מקשים עוד יותר על האיסוף (מכתבי מדע, 2014 .pdf).

איי בתולה בריטיים: המחלקה לאיכות הסביבה & דיג לקבלת אישורים.

בולגריה: איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים עבור מינים שאינם מוגנים. איסוף מסחרי אינו חוקי. ניתן למצוא רשימה של מינים מוגנים כאן.

קמבודיה: נדרש איסוף אישורים, ליצור קשרים עם יוזמת אנטומולוגיה קמבודית למידע נוסף.

קנדה: בדומה ארה"ב, גבולות קנדה איסוף בשימורי טבע, פדרלי, פארקים אזוריים ומחוזיים להתיר רק. יערות מחוזיים צריכים להיות פתוחים לאיסוף כמו היערות הלאומיים של ארה"ב. ייצוא דגימות עשוי לדרוש כי דגימות שנאספו אינן מופיעות ברשימות המינים המוגנים.

האיים הקריביים:  אתר משאבי המחקר הקריביים היה מועיל, עכשיו מושבת.

איי קיימן:  צרו קשר עם המחלקה לאיכות הסביבה לקבלת אישורים (ד"ר. מחצלת לומדת mat.cottam@gov.ky) וה אמון לאומי לקבלת עזרה בהגדרת המחקר שלך (פול ווטלר pwatler@nationaltrust.org.ky).

חרסינה:  אישורים נדרשים וניתנים רק אם יש לך משתפי פעולה סיניים, שלעתים קרובות נדרשים ללוות אתכם בתחום.

קולומביה:  נשמע כאילו הם עושים היתרים כמעט בלתי אפשרי להשיג עם חוזים צורך ודמי להגיע כמעט 10,000 $. המאמר הזה דן בחקיקה החדשה הזו שנכנסה לתוקף 28 דצמבר 2011.

קוסטה ריקה: נדרשים אישורים. קוסטה ריקה היא מדינה מאוד מודעת לסביבה והיא ערנית מאוד לאוצרותיה הביולוגיים. מכיוון שחלק גדול מאמריקה הלטינית מסתמך על מזוודות שנבדקו ביד, קופסאות החרקים שלך סיכויים גדולים להתגלות, אז אל תסכנו. הכללים שלהם נוקשים מספיק כדי אפילו להחרים את צדפים של התיירים. אם יש לך פרויקט מחקר והשתייכות מוסדית מאשר קבלת היתר זה קל. תכנן את היעדים שלך לפני הזמן וגלה באילו מחוזות תתמקד. כל האישורים ניתנים באמצעות השרים דה אמבינטה, אנרגיה וטלקומוניקציה (מינאוס) בסן חוזה. הצעת פרויקט סטנדרטית, טופס קורות חיים וטופס מידע בסיסי נדרש להגשה. לאחר אישורך מונפקים את הניירת באתר כשאתה מגיע יחד עם א “איסוף דרכון”, שהוא ממש דרכון כמו ספר עם הדימוי שלך שמעניק לך גישה לאזורים המאושרים שלך. במדינה אתה נדרש לשלם $35 תשלום לחשבון שירות הפארק בבנקו נציונאל. הבחור שמנפיק לך את האישורים יעזור לך גם למלא את היתר הייצוא לפני שאתה עוזב את הארץ (די סטנדרטית, רשום את הדברים כמיטב יכולתך למשפחה במידת האפשר). הכל מהכל, מערכת משומנת מאוד הפועלת ביעילות רבה.

קרואטיה: איסוף אסור אך ניתן לקבל אישור מ- The מוזיאון תולדות הטבע בקרואטיה (המוזיאון הקרואטי לתולדות הטבע). (לדברי צדק בתגובות)

קובה: הנסיעות לקובה עבור אזרחי ארה"ב מוגבלות אך מותר לאנשי מקצוע העוסקים במחקר. השינויים האחרונים באכיפה מצד ממשל אובמה הופכים את הנסיעה לקובה למחקר לקלה בהרבה. אישורים לנסיעה לשם ניתן להשיג באמצעות משרד האוצר ו האתר הזה.  בכל הקשור לאיסוף היתרים, עליכם למצוא מדען מקומי וליצור עמם קשר (ואז תביא אותי איתך).

קַפרִיסִין: אישורי גבייה נדרשים לפי 2003 חקיקת חיות בר. ראה דף זה מתוך פרפרים בקפריסין למידע נוסף.

הרפובליקה הצ'כית: אין צורך בהיתרים עבור אדמות שאינן מוגנות או מינים מוגנים (כמו הטבע -2000 + כמה אחרים). האישורים ניתנים על ידי המחלקות לאיכות הסביבה, חקלאות וייעור בלשכות אזוריות (משרד אזורי, המחלקה לאיכות הסביבה, חקלאות ויערנות), אם אתה צריך לאסוף באזורים מוגנים, עליך לשאול את סוכנות השימור הטבעית הרלוונטית (http://www.nature.cz). (תודה לפרשן צדק)!

דנמרק: איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים.

דומיניקה:  אישורים שהונפקו באמצעות חטיבת יערות וחיות בר. forestry@cwdom.dm

הרפובליקה הדומיניקנית: Collecting allowed only for scientific or educational purposes, permit required. ישנם נהלי בקשה סטנדרטיים, דומה לקוסטה ריקה. This is the page with בקשה למחקר (PDF) באזורים מוגנים. אישורי ייצוא נדרשים גם כ בעמוד זה – אבל ספציפי “יְצוּא” היתר אינו מקושר. זה “יְבוּא” ניירת, שאולי זהה. אישורים יכולים להימשך כמה חודשים עד שתצטרך לאפשר זמן לפני ואחרי הטיול שלך לאסוף את ניירת האיסוף והייצוא בסנטו דומינגו..

אקוודור: עוד מדינה מטושטשת אמריקאית קשה. האישורים כולם מונפקים דרך משרד לאיכות הסביבה והוא יכול להיכתב על ידי המוזיאון הלאומי או אוניברסיטת קטוליקה. רישיונות ארציים מונפקים, עם זאת כדי לקבל היתר ייצוא נפרד “היתר גיוס” דרושים אישורים עבור כל מחוז שאתה אוסף בו. צרו קשר עם המוזיאון לאקוודור למדעי הטבע או האוניברסיטה הקתולית וסביר להניח שאקוודור יצטרך לשתף פעולה איתך ואולי להצטרף אליך לתחום. באקוודור יש בעיות גדולות בהברחת סמים והם עסוקים בפשעים חמורים יותר מאשר איסוף חרקים, אז ברגע שמתקבל היתר, לא תטריד אותך. תיאור מפורט יותר של אקוודור להיתר בעיות כאן.

אֶתִיוֹפִּיָה: היתרים עשויים להתקיים אך סביר להניח שתהליך יקר להשיג. כמו מדינות רבות באפריקה, הביורוקרטיה פשוט לא מתפקדת מספיק כדי לאפשר יעילות איסוף.

האיחוד האירופאי (בכללי):  מספר מינים מוגנים ברחבי האיחוד האירופי לפי הוראת בתי הגידול מצא כאן (.pdf).

פיג'י: אישור נדרש רק לאיסוף בשימור הלאומי, אבל רוב האי נמצא בבעלות פרטית ו רשות מקרקעין נדרשת. היתר יצוא נדרש לעזוב את הארץ והחרקים שלך חייבים להיבדק במשרד biosecurity מקומי לפני ההיתר (אחד בשדה התעופה בנדי).  הם בודקים בקצרה כדי לוודא שהכל מת ואין זיהום של צמחים או אדמה.  אין גם מינים מוגנים כחוק.  (מידע ישירות מה- המחלקה לפיג'יאן. של איכות הסביבה, מועבר דרך התגובה של הולי למטה, תודה!)

פינלנד: איסוף אישורים הנדרש רק למינים מוגנים ושמורות טבע (שפע אזורים מוגנים אינם מסומנים). איסוף עם מלכודות אסור באיי אלנד. אישורי ייצוא נדרשים.  צור קשר ב- המוזיאון הפיני להיסטוריה טבעית או אוניברסיטת הלסינקי ואדם זה יכול לעזור להדריך אותך בכל האישורים הנדרשים (אישורים שהונפקו דרך “מרכזי ELY).  הגישה לרוב האדמות הפרטיות אינה מוגבלת מאוד, קמפינג מוגבל מותר מחוץ לטווח הבתים – אך אישור תמיד טוב להשיג, במיוחד כאשר איסוף. (ראה הערה למטה מג'וחה & ג'ירקי).

צָרְפַת: אין צורך בהיתרים, למעט בגנים לאומיים.  צרפת מאוד ידידותית לאספנים, אך כמו במדינות רבות ישנם מינים מוגנים אליהם הימנע בזהירות.  (תודה לאופקוין על מידע זה).

גויאנה צרפתית: איסוף שאינו מדעי מוסדר כעת נכון ל 2019! קיימים גבולות קפדניים לשני מינים: תרפוזה בלונדינית ו - Titanus giganteus ב 1 כל אחד לאדם בשנה. חרקים כלליים מוגבלים ל 1,000 דגימות לאדם בשנה. עליכם לרשום את הטיול ולדווח על דגימות לייצוא. הפרות של החקיקה החדשה עלולות להוביל לקנס $832 לדגימה! ראה הצהרה מעודכנת זו לפרטים (בצרפתית, PDF). ישנם לפחות רבים שאוספים בקתות תיירות ידידותיות המארחות אנטומולוגים באופן קבוע. איסוף מדעי ככל הנראה דורש כעת אישורים נוספים.

פולינזיה הצרפתית: אישורי מחקר נדרשים, אבל יכול להיות קל להשיג.

גֶרמָנִיָה: מורכב.  אסור ללכוד קל ללא היתר, שצריך לרכוש מ- א “Regierungspräsidium“.  עליך ליצור קשרים עם מוזיאון מקומי שיוכל לעזור לך בתהליך זה.  איסוף יום בדרך כלל בסדר מחוץ לשימורים.  בדוק את ה רשימת מינים מוגנים כאן.  (תודה nomihoudai בפורומים של חרקים על מידע זה.)

GHANA: נדרש אישור איסוף ואישור יצוא, כנראה קשה להשיג.

יָוָן: בדרך כלל אסור לאיסוף. נדרשת הרשאה מטעם המשרד לאיכות הסביבה ורשימה של המינים שאתה אוסף יחד עם תאריכים ומקומות.

גרנדה:  משרד החקלאות, ייעור ודגים ינפיקו היתרים. צרו קשר עם עדן פורטו: michael_forteau@yahoo.co.uk.

GUADELOUPE:  צרו קשר עםהמחלקה המחלקתית לאיכות הסביבה בגוואדלופ (DIREN גוואדלופ). דרושים שני אישורים – איסוף ויצוא.

הונג קונג: הכללים הינם בהרמוניה עם כללי סין.

הונגריה:  אישורים הנדרשים לאיסוף בגנים לאומיים, אזורי שימור נוף ואזורי טבע מוגנים ופשוטים. היתרים עולים בערך 70 יוֹרוֹ. עם זאת, איסוף מחוץ לאזורים אלה אינו מפוקח למעט מינים מוגנים (בעיקר פרפרים), מצא כאן: PDF. (תודה קוי טוביאס)

הוֹדוּ: תשכח מזה.

אִינדוֹנֵזִיָה: אישורים נדרשים וקשים להשגה.  אישורים עוברים לפי ראשי תיבות “LIPI” מונפקים על ידי המכון האינדונזי למדעים, אבל יש להם אתר נהדר לכל התהליך הזה.  אני מאמין שיש מכסה קפדנית לכל מין, ללא קשר למצב CITES.

ישראל: נדרש היתר לאיסוף בשמורות טבע ובגנים לאומיים, או בעת איסוף מינים מוגנים כחוק (הם עכשיו 14 מיני פרפרים מוגנים, ומספר מיני חרקים נוספים הנחשבים להגנה משפטית). באדמות בבעלות פרטית, דרושה הרשאת בעל קרקעות. היתרים מונפקים על ידי רשות הטבע והגנים (NPA), עם זאת האתר שלהם לא בדיוק ידידותי למדענים, עם רוב הצורות שנכתבו בשפה העברית. צרו קשר עם אגף הפיקוח והאכיפה u.achifa@npa.org.il, או אגף המדע והשימור u.mada@npa.org.il לפרטים אודות השגת אישור גבייה. אישור ייצוא נדרש לעזוב את הארץ עם הדגימות והוא מתקבל מה- NPA או מה- שירותי הגנת ובקרת צמחים (PPIS), תלוי במין המדובר. (תודה לגיל וויזן על המידע הזה)

אִיטַלִיָה:  ידידותי מאוד לאספנים, אישורים הנדרשים רק לגנים לאומיים – ובכלל, כמו חלק גדול מאירופה, יש רשימה של מינים מוגנים שהם מחוץ לתחום. (למישהו יש את הרשימה הזו?)

ג'מייקה:  אישורים הנדרשים דרך הסוכנות הלאומית לתכנון ולסביבה ויכול לקחת 6 שבועות או עד 2 חודשים. הנה ה יישום למחקר חיות הבר בג'מייקה (.מסמך).

יפן: איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים. איש קשר החברה האנטומולוגית היפנית אם יש לך שאלות ספציפיות.

קניה: נדרשים אישורים, ככל הנראה מאוד ו / או יקר להשיג.

לטביה: תקנות אזורים מוגנים כאן, ורשימת המינים המוגנים כאן.

LUXEMBOURG: כל מלכודות אסורות (פְּתָיוֹן, אוֹר, וכו ')  איסוף יום מותר לפיריס, כל הפרפרים האחרים מוגנים. Saturniidae, לא ניתן לאסוף מינים ספינגיידיים וקטוקלה.  ניתן לקבל אישורים מהמשרד לאיכות הסביבה, אך שמורות לפרויקטים מחקריים לגיטימיים.  (תודה nomihoudai בפורומים של חרקים על מידע זה.)

הרפובליקה המקדונית: איסוף אסור ללא היתר, נדרש שיתוף פעולה עם מדען מקומי ויכול לארוך מספר חודשים.

מדגסקר: איסוף אישורים נדרש וקשה להשגה. הייצוא יכול להיות קשה ביותר ולעיתים קרובות דורש השארת דגימות במשך חודשים במהלך עיבוד הניירת.

מלזיה: היתרים מונפקים דרך מחלקת חיות הבר, וזה נראה כמו תהליך נרחב.  תן לפחות חצי שנה לאישור.

מלטה: איסוף מותר מחוץ לגנים לאומיים ואדמות פרטיות. רשימת המינים המוגנים במסמך זה. (.pdf)

מרטיניק: המחלקה לאיכות הסביבה של מרטיניק (DIREN מרטיניק) (לא ניתן למצוא אתר חוקי). כתובת: בניין מסאלי, 4 שדרות דה ורדן, 97200 פורט דה פראנס, מרטיניק, הודו המערבית הצרפתית. טלפון: 05 96 71 30 05. diren972@developpement-durable.gouv.fr.

מקסיקוVery difficult. Permits are usually only granted to Mexican scientists and even collecting on private land without permit is illegal. איסוף ב- MX מחייב להוסיף אותך תחת מדען שיש לו אישור ויתמוך במחקר שלך. דרוש תרומת נציגי האוספים שלך למוסד מקסיקני זה, במיוחד כל הסוגים העיקריים שמגיעים מהמחקר שלך. מידע נוסף זמין כאן דרך השגרירות. ועוד מידע דרך אתר זה של UNAM.

אי נבאססה:

אנטילס הולנד:  מידע באמצעות CRR – צָפוֹן איים ו דָרוֹם. לצפון /רחוב. הפארק הלאומי אוסטטיוס צור קשר עם קייט ווקר, מְנַהֵל. +599 318 2884, manager@statiapark.org. לגבי קוראסאו צרו קשר עם ד"ר. ל. דרברות adebrot@cura.net בבית קרן כרמבי. עבור בונייר נסה את פיטר מונטנוס במחלקה לסביבה ומשאבי טבע, peter.montanus@bonairegov.com

ניו זילנד: טתהליך הבקשה מתואר כאן. עדיף להתחיל את התהליך לפחות חצי שנה לפני מסע המחקר, שכן הדבר עשוי להיות מעורב במספר משרדים מאזורים שונים במדינה. אם אתה רוצה לאסוף חרקים ולהוציא אותם מהארץ מאדמות השימור היתר מחקר וגבייה מהמחלקה לשימור (דוק) נדרש. להשיג אחד, התחל על ידי פנייה למשרדים המקומיים באזורים אלה אתה מתכוון לאסוף ב. קבע איזה מין אתה הולך לאסוף, והאם הם נחשבים “תכונה” (תרבותית משמעותית עבור אנשים מאוריים), או מוגן כחוקחייבים. ל- DOC הייתה מערכת כדי לקבוע אם לאיסוף יש השפעה גבוהה או נמוכה (סוג ההיתר ועמלות משתנות) אך נראה שזה השתנה לאחרונה. אישור חוק חיות הבר. אם אתה רוצה לאסוף חרקים ולהוציא אותם מהארץ מאדמות פרטיות, DOC אינו צריך להיות מעורב אלא אם כן מדובר במינים המוגנים על ידי חוק חיות הבר (עקוב אחר הקישור לעיל). עם זאת, אישור מראש של בעל המקרקעין הוא חובה. ניו זילנד מתייחסת ברצינות רבה למשאבי הטבע שלה, אז היה מוכן לחפש את המטען שלך ביסודיות כשיוצאים מהארץ, גם אם יש לך את האישורים. (תודה לגיל וויזן על המידע הזה)

נורווגיה: איסוף היתרים הנדרשים לאדמות מוגנות והיתרים שהונפקו לרוב רק לחוקרים.  יש 5 פרפרים מוגנים עליכם להימנע, פרנוסיוס אפולו, ע. ממנוזין, פליגוס ארגוגונומון, Scolitantides orion, וגיבור קנונימפה. יש לשלוח אישורים למתאים מושל מחוז עבור האזור שמעניין אותך.

פנמה:  מידע באמצעות מכון המחקר הטרופי של סמיתסוניאן.

פפואה גינאה החדשה: אישורי מחקר זמינים דרך מכון המחקר הלאומי ל $41. בדוק גם את העמותה הזומרכז מחקר זה נראה כמו שפע של מידע.

PARAGUAY: אישור כנראה נדרש אך קשה להשגה.

PERU: כמו רוב המדינות באמריקה הלטינית, היתרים קשים, אך ניתן להשיג במאמץ. יש לאשר אישורים על ידי ביולוגים ממשלתיים ומיעוטם זמין (או לגבות עמלות יקרות). כנראה הכי קל לשכור מישהו בשטח כדי לזרז אישורים.

פיליפינים: אישורים נחוצים ודורשים שיתוף פעולה של מדען מקומי.

פּוֹלִין: איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים. ניתן למצוא רשימת מינים מוגנים כאן.

פוארטו ריקו:  כל האישורים לאי יחסי ציבור ושכבות של איסלה מונה, Culebra, וייקס, ו- Isla de Caja de Muertos מטופלים דרך המחלקה למשאבי טבע וסביבה.  לאחר הוצאת היתר נסיעות לאיים מונה וניתן לתאם את קאג'ה דה מוארטוס בחינם – צור קשר עם וונדי בונטה למידע נוסף (wboneta@drna.gobierno.pr).

רומניה: איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים. מינים מוגנים קיימים (רשימת רשימה?) אישורי ייצוא נדרשים אך נאכפים באופן רופף.

סן-ברטלמי:  אישורים שהונפקו דרך קהילת סנט-ברתלמי והעתקים של אישורים שנשלחו ל- DIREN גוואדלופ (ראה לעיל).

הרפובליקה הסרבית: איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים. מינים מוגנים כוללים ספינגיידים, תנשמיתיים, ~ 50 מיני פרפרים וכ- 300 מיני חיפושית (צריך רשימה?).

ערכות סינט & NEVIS:  עבור נוויס (רחוב. כריסטופר) צור קשר עם המחלקה לתכנון גופני לקבלת אישורים. נסה להשיג את Lillith Richards nevplan@yahoo.com, או א “מדריך מחקר לתושבים” ג'ון גילברט nhcs@sisterisles.kn.

סלובקיה: אישורים הנדרשים לכל התחומים, במיוחד פארקים ושמורות. התחל עם המשרד לאיכות הסביבה.

סלובניה: אישורים הנדרשים לאזורים מוגנים (פארקים לאומיים, עתודות, וטבע 2000 אזורים), ומינים מוגנים. איסוף מחוץ לאזורים אלה מותר ללא היתר. התחל עם המשרד לאיכות הסביבה. אזורים מוגנים המודגשים על אטלס שימור.

איי שלמה:  נכון 2003 יש איסור מוחלט על ייצוא של כל בעלי החיים.  מחקר מדעי אמור להיות מותר, אבל אני לא מודע לאישורים שהונפקו.

דרום אפריקה: אישורים באזורי שימור דורשים משתף פעולה מקומי. ניתנים אישורים לכל אזור בנפרד. בעוד איסוף מחוץ לאזורים מוגנים נראה חוקי, אישורי יצוא נדרשים וקשים להשגה, עוד מידע כאן.

סְפָרַד:  כל איסוף אסור בכל האזורים ללא אישורים.  ניתן לקבל אישורים באמצעות המשרד לאיכות הסביבה, אבל כל אזור אוטונומי דורש אישורים משלו.  מינים נוספים מוגנים, כמו Graellsia isabellae, אך יש לרכוש רשימות ספציפיות מהסוכנות המתירה לפני תחילת האיסוף.

שוודיהאיסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים המסומנים בבירור ככאלה, כמו גם עבור כמה מינים מוגנים. שימו לב במיוחד להגנה קפדנית של ע. אפולו ו - ע. ממנוזין. רישום ההגנה של האיחוד האירופי תקף גם לשוודיה. ניתן להשתמש באדמות פרטיות לאיסוף מחוץ לשטחים מגודרים או מעובדים. כך גם בהליכה, הַאֲהָלָה (מקסימום יומיים) a.s.o. כל עוד נמנעים מהטבע. ציד ודיג, עם זאת, דורש אישור בכל מקום פרט לים. (תודה למרקין בתגובות למטה)

שוויץ: אישורים (הרשאה חריגה) הנדרש עבור אזורים מוגנים ו / או מינים מוגנים ומשתנים בכל קנטון.  סניף מקומי של “שירות יער” יש ליצור קשר לפני איסוף (שירות יער ונוף).  להלן הטופס לאיסוף בז'נבה ו - עבור ואלה. (תודה לארצ'י בתגובות למטה)

טייוואן: איסוף באזורים לא מוגנים מותר, אך שמרו מרחק בטוח מהגנים הלאומיים והיו מודעים למינים מוגנים.

תאילנד: איסוף מחוץ לאזורים מוגנים מותר ללא היתר.  עם זאת, הימנע בזהירות מינים מוגנים (ואקטיאס רודופנאומה). צרו קשר עם המשרד להגנת היער לקבלת פרטים נוספים. האתר הזה יש גם כמה טיפים טובים.

טובגו: המחלקה למשאבי טבע ואיכות הסביבה. 78 דרך וילסון, Highmoor, סקרבורו, טובגו. (868) 639-2273

טרינידד: מדור חיות הבר, 29 דרך החווה, רחוב. יוסף, טרינידד (868) 662-5114.

טורקיה: איסוף אישורים הנדרש בכל מקום, ראה הערות בהמשך מגייר גוגסטאד.

טיולים & CAICOS: צרו קשר עם המחלקה לענייני איכות הסביבה והים. נסה את בריאן ריגס (bmr@tciway.tc) במרכז לאיכות הסביבה לאישורים.

אוגנדה: אישורים נחוצים ודורשים משתף פעולה מקומי.

הממלכה המאוחדת: בדומה לארצות הברית, אישורים נדרשים עבור קרקעות בבעלות הנאמנות הלאומית, נציבות היערות, הפארקים הלאומיים, טבע אנגלי ומקומי & שמורות טבע לאומיות.  ניתן לאסוף אדמות ציבוריות בחינם.  וכמו ברוב המדינות, הימנע מינים מוגנים.  (תודה למאט סמית על המידע הזה, ראה תגובות).

אי הבתולות של ארה"ב:  אישורים הנדרשים להחזקת “כל מיני אי ילידים”.  עם זאת האתר הזה הוא מעורפל ומפרט רק ציפורים, עטלפים ודגים כמו חיות הדורשות אישורים. כמו בעוד כמה חרקים מדינות בארה"ב לא יכול לספור כדין כחיות ואינם מוסדרים.  נסה ליצור קשר עם משרדי שדה USFWS או ה המחלקה לתכנון & משאבים טבעיים לפני שאתם מבקרים ואיסוף. היתרי יצוא אך עדיין יידרשו. יש 4 ארה"ב חרקים בסכנת הכחדה 3 ערבינידים בסכנת הכחדה באי.

איסוף בטוח!

התחנה הזואולוגית Tvärminne, פינלנד

234 הערות לגביית אישורים

  • HDK

    אין אישור לפארק המדינה במישיגן. מעולם לא היה.

    • מייק הולברט

      חוקי האדמות במדינת מישיגן קובעים זאת, אה אתה בטוח שזה בסדר לאסוף עשבי תיבול על מדינת lsnf ב- MI? (ח) להרוס, נֵזֶק, או להסיר עץ, כולל עץ מת ומפול ועץ
      מַפּוֹלֶת, שִׂיחַ, פרח בר, דֶשֶׁא, או צמחיה אחרת. אלא בחלקת אוכל לחיות בר, זֶה
      חלוקה לא חלה על קטיף והוצאת פטריות, פירות יער, ופירות מאכל
      או אגוזים לשימוש אישי.

  • אופקווין

    צָרְפַת

    אין צורך באישור בצרפת, אנטומולוגים חובבים מוזמנים.

    מינים מסוימים מוגנים : http://www.lepinet.fr/especes/protegees/liste_nation.php?e=p

    אתה יכול לאסוף בכל מקום למעט בגנים לאומיים

  • דייב רולף

    נראה כאילו בעצם כל הפפיליונידים ורוב הפרפרים האחרים של תאילנד מוגנים. הרשימה אינה כוללת את Actias rhodopneuma שגם כיום מוגן.
    בבריטניה. אישורים נדרשים לקרקע בבעלות הקרן הלאומית, ועדת ייעור, הפארקים הלאומיים, טבע אנגלי ומקומי & שמורות טבע לאומיות. ניתן להשיג אותם מהרשויות הרלוונטיות, אך אתה זקוק לסיבה טובה מאוד שתאסוף שם. חוץ מזה, אדמות פרטיות הן כמו במדינות אחרות, ברשות בעל הקרקע. אדמות משותפות ניתנות לאיסוף בכל עת, אך בדרך כלל הן די ציבוריות, כך שתוכלו להיגמל מצערם של המקומיים.
    דייב

  • דייב רולף

    אה, שכחתי לציין, יש כאן כמה מינים מוגנים של פרפר ועש. ניתן להשיג רשימה מאנגליה הטבעית, ראה את האתר שלהם, או שימור פרפרים.

  • אתר נחמד.

    רשימת המינים בבריטניה שהובאה בדף ויקיפדיה אינה רשימת המינים המוגנים כחוק בבריטניה. כדי לראות את הרשימה הנכונה של כל המינים כולל היפוכים, עבור אל http://www.naturalengland.org.uk/Images/wca81-schedule5_tcm6-11356.pdf.

    שימו לב שכאשר מין מוגן רק בחלקו, הביטוי “מכירה בלבד” – – כולל גם איסוף לצורך החלפה. משמעות הדבר היא שאתה יכול לאסוף עבור האוסף שלך, אך אינך יכול לאסוף למכור או להחליף את המין ללא רישיון.

  • הולי ליביט

    אני מתכנן טיול בפיג'י באוגוסט ומאוד מעוניין לאסוף שם חרקים לאוסף אוניברסיטאי. זו הפעם הראשונה שאני מנסה לגבות במדינה זרה ואני יודע רק שאני צריך איסוף אישורים והיתרי יצוא. האם יש לך מושג למי אוכל לפנות לקבלת האישורים האלה לפיג'י?

    כל הפניות יתקבלו בהערכה רבה

  • הולי ליביט

    תודה כריס. אני אעשה את זה ואבטיח לחזור אליך כשאבין מה דרוש / למי צריך לפנות לאיסוף בפיג'י.

  • קלוד טסייה

    היי מקנדה!
    אני תוהה לגבי איסוף היתרים בפנמה? מישהו יודע?

      • קלוד טסייה

        תודה לך …אבל מצאתי גם את המקור הזה. אני מגלה שהם מקבלים היתר לגביית מחקר, אבל זה לא חל עלינו האזרח הפרטי, ביצוע אוסף פרטי, או עושה זאת? האם הפרשנות שלי למידע באתר זה נכונה?
        זה עדיין משאיר אותי עם השאלה: האם אני צריך אישור ללכת, לאסוף ולעזוב בלי שום בעיה?

        • אני די בטוח שאתה עדיין זקוק להיתר. אם אתה לא עושה אוסף מחקר אז היית נחשב א “מִסְחָרִי” אַסְפָן – גם אם זה לעצמך. זה יהיה כרוך בהיתרים רבים יותר מסובכים עם הרבה עמלות יקרות (ו / או שוחד). אני חושב שהמחשבה של רוב הסוכנויות המתירות היא שאתה חוקר או מוכר, אין דרך ביניים לאספן פרטי ליהנות רק מתחביב.

          אבל אני ממליץ לך ליצור קשר עם גורמים בפנמה ולשאול. אתה אף פעם לא יודע! אבל זה עלול להיות מסובך – תידרש לקבל אישור יצוא ללא קשר לפעילותך, ויהיה צורך בהיתר גבייה כדי לקבל היתר יצוא…

      • אלברט תורמן

        אפשר לקבל אישורי איסוף וייצוא מדעיים לפנמה דרך ANAM אם אתה יכול לגרום למישהו באוניברסיטת פנמה להסכים “תמיכה” פרויקט המחקר שלך, ואתה מזוהה עם אוניברסיטה או מוזיאון, אפילו כ “עמית מחקר”, כמו שאני נמצא במרכז מקגווייר באוניברסיטת פלורידה ובמוזיאון האנטומולוגי של מיסיסיפי, ולא עובד. אתה לא צריך לעבור את הסמית'סוניאן (STRI) אם אתה יכול לעשות זאת. השגתי לפחות 10 היתרים מאז 2007, מוליך 2 אל 4 שבוע איסוף טיולים עם קבוצות שונות של “עוזרים” מכל רחבי ארה"ב, בין אם הם קשורים לאוניברסיטה או למוזיאון ובין אם לאו. יש לחתום על מספר טפסים, וצריך שיהיה לך הסכם עם מישהו באוניברסיטת פנמה, ולשלוח להם כמה דגימות מזוהות, אבל זה אפשרי אם אתה עושה את המאמץ, כל התיעוד צריך להיות בספרדית.

  • רוי אלן

    שלום מקוויבק סיטי, קנדה
    שאלתי את עצמי אם מישהו מכיר מדינה פורה בארה"ב שתאסוף קולופרטים ביום ובלילה באמצע מאי.

  • אנדרווינס

    מה דעתך על ניו זילנד? האם יש מגבלות על אספני חרקים?

  • הולי ליביט

    היי כריס

    הנה מה שגיליתי על איסוף בפיג'י לאחר פנייה לרשות האבטחה הביולוגית של פיג'י:

    אין צורך באישורי גבייה אלא אם כן אתה אוסף בשימור לאומי. רוב האדמות בפיג'י הן בבעלות פרטית, אז כמובן שתזדקק לאישור של בעל הנכס. כדי לקבל היתר ייצוא, עליך לקחת את החרקים שנאספו ותויגו למשרד Biosecurity (יש אחד בשדה התעופה בנאדי). הם יבדקו כדי לוודא שהכל מת, וכי אין אדמה או חומר צמחי ואז נותנים את היתר הייצוא. נכון לעכשיו אין פיג'י מיני חרקים מוגנים, כך שאין שום דבר שאתה צריך להימנע ממנו בעת איסוף.

  • ליזה

    מישהו יודע על פרו?

    • אני לא יודע שום פרטים, אבל אני כן מאמין באיסוף מינים ראוותניים גדולים כמו מורפו, אגריות, וחיפושיות מסוימות מוגנות כעת כדי להפחית את הניצול. אני מאוד אודה לכל הפרטים שתצליחו לחפור על אישורים!

    • מיכאל ליאונידוב

      חזרתי מטיול איסוף לפרו ביוני…יש תשלום לכל חרק בהרבה 100. לא זוכר את הסכום המדויק. פשוט שילמתי למדריך והוא השיג את כל הניירת. צור קשר עם מנואל מירנדה באתר Amazoninsect.com למידע נוסף…

  • פרו, כמו רוב מדינות אמריקה הלטינית האחרות קשה, אבל כנראה הכי פחות קשה. כמו אקוודור, כל דבר צריך לחתום על ידי ביולוג המזוהה עם הממשלה עם המין. הבעיה היא שיש רק בסביבה 10 של הביולוגים האלה 4 מהם כיום מאושרים על דבר כזה או אחר, והאחרים מחירים קבועים גבוהים על השירותים שהם מציעים (ממזרים). לכן זה לא לטובתך אם אתה מנסה לייצא רק קומץ מהדברים האלה. יש כאן קליפת אדמה מעורבת, זה כאב, אבל הכי טוב הוא להזמין מישהו שיש לו ניסיון בייצוא פרפרים (כמוני) ושיטפלו בכל הניירת. סביר להניח שתצטרך לחכות כחודש כדי להשיג אותם, וישנן חובות המעורבות בכל פרפר, אך החובות הן מינימליות והולכות לכיוון האזור בו הוצאו הפרפרים. אני אוהב את פרו, גר כאן כבר שלוש שנים, אבל ההתנהלות מול הגורמים הממשלתיים יכולה לגבות מחיר בשיער אפור. למידע נוסף צרו קשר עם משרדי INRENA כאן בפרו או שלחו לי אימייל.

  • אני בולט

    דבר אחרון, מינים ראוותניים גדולים כמו מורפו ואגורות עדיין חוקיים, יש אפילו חוות המוקדשות לגידול מורפו כמו דידיוס ומגדלים. ההבדל היחיד הוא שמסים הם מעט גבוהים יותר ולא ניתן לייצא פרפרים במהלך העונה הגשומה, בדרך כלל מדצמבר עד מרץ.

    • תודה על ההערה הזו בן! כל כך הרבה מדינות הולכות בדרך זו עצוב, אבל נראה שפרו לוקח את העוגה עם טעינה לְכָל דוּגמָה!

      (NB: כהערה לקוראים, אני לא יכול לערוב אישית לשירותו של בן שהציע לעיל…)

  • כריס,

    אני מסכים במידה מסוימת בדרך שבה מדינות רבות הולכות בדרך זו, אך המסים הפרואניים לדגימה הם קטנים מאוד, רוב המינים הם פשוטים 1 סוֹל, שווה ערך ל- $0.27. אמנם, כשמדברים על אלף + דגימות, זה יכול להסתכם לא מעט. עם זאת, המס הזה שהם מיישמים הולך לכיוון המס האזורי של CANON, מועיל ישירות למחוז ממנו יצאו הפרפרים. זה גם עוזר לווסת את כמות הפרפרים שעוזבים את האזור ומאפשר למשרדי INRENA האזוריים לשמור על עצמם. זו אחת הפעמים המעטות בהן אגן על מערכת מיסוי, אך באמת לא תהיה דרך אחרת לספק מערכת בדיקות ואיזון לייצוא הצומח והחי לצרכים מסחריים ומחקריים כאחד.

    דבר נוסף ששכחתי לציין הוא שלייצוא פרפרים יש אפילו רישיון מעורב כאן בפרו, זה תהליך מאומץ שלוקח לפחות שנה, יקר מאוד וכמו לקבל רישיון ב- DMV עליכם לעבור מבחן Lepidoptera קשה, ואז הציגו תוכנית לממשלה. אחרי כל זה אתה מקבל רישיון וזו סיבה נוספת מדוע יש כאן רק כמה אנשים שעושים את העבודה באופן חוקי. ואז שוב, זו המדינה עם הכי הרבה מינים של פרפרים בעולם ואני אוהב את העבודה שלי, הטרחה בשבילי בהחלט שווה את זה. לא סתם מישהו יכול לעשות את זה, אבל זה גם מגן על יער הגשם. אם לא הדברים האלה יתכן שיש לך “פרץ זהב פרפר”. בכל מקרה, התגובה הזו התארכה הרבה יותר ממה שציפיתי.

    לתפוס שמח…

    -בן

    • פיו .27 כל הא – האם אתה בטוח שזה משתרע על איסוף מסחרי לא? טיול רגיל עבורי יעלה מעל $1000 רק כדי להוציא את הדגימות שלי מהארץ!

      וכשמדובר ברישיון יצוא אני בטוח שאלה אינם חלים על אישורי מחקר אלא על ארגונים מסחריים בלבד. אבל אני שמח לשמוע שהם לוקחים דברים ברצינות כשמדובר בהנפקת אלה.

  • הייתי צריך להבהיר את זה, אתה עדיין זקוק לרישיון לאיסוף פרפרים לצורך מחקר, אך במקרים אלה אני מאמין כי INRENA מעניקה רישיונות לתפוס פרפרים זמניים עבור זרים תמורת תשלום. התהליך כמעט לא מתיש כאילו זה למחקר. הבעיה היא, עם זאת, המצדיק בפני INRENA שאלף פרפרים נועדו למחקר. אתה יכול לקבל עזרה מהרשות כאן ומרחבי העולם, ג'רארדו לאמאס, הוא מסתובב ומנהל את החלק לפדיפטרה במוזיאון להיסטוריה של הטבע והוא אחד הראשים, אם לא ראש המחלקה לביולוגיה באוניברסיטה הממלכתית, האוניברסיטה הלאומית של סן מרקוס. הוא בהחלט הולך לבחור אם זה קשור למחקר.

    על אלה $.27 לדגימה, היה לי חבר מארצות הברית שירד לכאן בחזרה במאי ויצאנו לתפוס סביב הרמות באזור לה מרס של אזור ג'ונין, על האוסף האישי שלו, שום דבר מסחרי. הוא ניסה לעקוף את זה, ניסיתי לעזור לו לעקוף את זה, בסופו של דבר הוא שילם את המס שיצא ממש מתחת $400. אם יש דרך לעקוף את המס, אני לא מודע לזה.

    -בן

  • ארצ'י

    בשוויץ כללים הקשורים לגביית אישורים יכולים להיות שונים בהתאם לקנטון. בוואלה אישור (הרשאה חריגה) נדרש למינים מוגנים, חוץ מזה, אסור לאסוף באזורי שימור. ניתן לקבל היתר מהמשרד הקנטונלי לטבע ונופים (שירות יער ונוף).

  • ג'והא

    אין צורך באישורי גבייה לפינלנד, כך שאין צורך ליצור קשר עם Fin. Mus. נט. היסט. חריג הוא איסוף של מינים מוגנים או שמורות טבע / פארקים. אישורים עבור אלה לא צריכים להיות בלתי אפשריים לקבל אם יש לך פרויקט מחקר רציני. המוזיאון לא נותן אישורים אלה, אבל סוכנויות הסביבה האזוריות. כאמור גבייה על קרקע פרטית היא זכותך החוקית (אפילו כזר), כל עוד אינך מפריע לבעלים הסמוך לביתו (לְמָשָׁל. אסור לאסוף בגינה שלו ללא אישור). וכן, אנשים עשויים להיות טריטוריאליים לגבי הפטריות שלהם, פירות יער, וכו ', אך עדיין זכותך החוקית לבחור באלה. הפינים גם מאוד טריטוריאליים לגבי הכבישים הפרטיים (משהו שאתה עלול להיתקל בו אם אתה מסתובב באזור הכפרי). ככה זה עובד: מותר לך ללכת, לרכוב על אופניים או סוס בכל הכבישים. מותר לך לנסוע בכל הכבישים אלא אם כן יש שלט רשמי האוסר על כך. הבעלים עשוי לחוות דעה אחרת… להלן המינים המוגנים ומה תצטרך לשלם אם תיתפס: http://www.ymparisto.fi/default.asp?contentid=22735

    • אמילי

      אז אם רק ביקרתם באזור הפארק הלאומי, אתם זקוקים להיתר, אז אם אתם לוכדים נניח בשטח המלון או ב&B אם זה בפארק הלאומי? זה לצילום בלבד ללא אוסף של דגימות

      • בארצות הברית כן, אתה עדיין זקוק להיתר. כל דבר שמטריד חיות בר כאלה, צריך להיות הצעת מחקר, גם אם אתה לא הורג דגימות כלשהן. אם אתה מוצא עש בטבע, אתה יכול לצלם משם ללא אישורים.

      • אמנדה וולס

        בתאילנד, אכן ניתן לאסוף ללא אישור ב-BnB בבעלות פרטית בתוך גן לאומי

  • קית 'ברומוול

    אני אספן & בעל תחביב. אספתי במקסיקו, בְּרָזִיל, בליז & מדינות אחרות & רק בגנים לאומיים & מקורות חיות בר אפילו נשללתי. בפעם הראשונה שחזרתי לארצות הברית עם פרפרים הכרזתי עליהם במכס, אמרו לי ללכת לקו הבדיקה. נשאלתי מה אני מביא, אמרתי להם. הם הסתכלו עלי כאילו אני מהירח & אמר לי לצאת משם & להפסיק לבזבז את זמנם. אז מעולם לא הכרזתי עליהם שוב. מעולם לא הייתה לי בעיה. עכשיו אני מתכנן טיול לקוסטה ריקה בפברואר & אני תוהה אם אספן עצמאי יכול לקבל היתר לאיסוף חרקים. תודה

    • שמח שלא נתקלת בבעיות, אבל הייתי ממליץ מאוד מישהו אחר לנסות את האסטרטגיה שלך. במקומות כמו מקסיקו וברזיל זה לא חוקי במיוחד לאסוף ללא היתר, ולמרות שהסוכנויות הממשלתיות לא יתפסו זמן רב אתה מסתכן במעצר או בכלא (או תשלום שוחד כבד).

      אתה צודק שמכס יכול להכות או להחמיץ, היו לי סוכנים להסתכל עלי כאילו אני משוגע גם. אבל לא להכריז על יבוא זה לא חוקי, ועל פקיד מכס להתקשר לדגים וחיות בר כשאתה אומר להם מה יש לך. אבל, ברגע שאתה מצהיר על הפריטים שלך זה מחוץ לידיך ועל פי שיקול דעתו של הסוכן; אם הוא אומר ללכת לאיבוד אז אתה לא בסדר. הגשת שלך 3-177 צורה היא תמיד רעיון טוב!

    • JC

      היי
      איך הדברים מסתדרים לך בטיול שלך לקוסטה ריקה. אני מתכנן גם טיול לקוסטה ריקה בפברואר הבא וכל טיפים אפשר להעריך.
      תודה
      JC

  • וירג'יניוס סרוגה

    היי, האם אתה יודע על דרישת היתר בסין?

    • אין לי שום פרטים על סין – אני רק יודע שזה אפשרי, אבל אתה חייב להיות משתף פעולה סיני. הם יצטרכו להצטרף אליך לשטח בכל מקום אליו תלך (אולי עם סטודנטים / משתפי פעולה אחרים שלהם) כתנאי להיתר; אבל כל חוויה ששמעתי עליה הייתה חוויה חיובית.

  • TJ

    אני רוצה לאסוף בקוסטה ריקה אבל אני לא יכול לקרוא את האתר -_- מה היית חושב שהסיכוי שלי לקבל אישור? אני רק רוצה להוסיף לאוסף הפרטיות שלי, אין לי שום זיקה לקולאז 'אבל למדתי חרקים מאז שהייתי 3 והיה לו אוסף מלא של מיני טנסי עד גיל 10. האוסף הזה גדל ליותר 10,000 דגימות, im 23 ו im להשתעמם מאותו החרקים ישנים מלכודת האור שלי אבל עדיין יש לי אהבה עמוקה tityus dynastes ו granti 🙂 אני צריך הזדמנויות חדשות כדי לאסוף בגלל im מכור ללמוד על חרקי אמנות דגימות תולות, זה רק משהו שאני צריך לעשות לפני שאמות

    • אם אתה הולך לאיסוף כיף מאשר אישור מדעי הוא לא מה שאתה צריך ולא תוענק לך ללא מטרה מחקרית. גבייה במילואים אמנם אינה מותרת ללא אחד, אז אני חושש שאלה אינם מוגבלים עבורך. יתכן שתוכל עדיין לאסוף באופן חוקי על אדמות לא מוגנות בקוסטה ריקה…אך עדיין תזדקק להיתר יצוא. אין לי מושג כמה קל או קשה זה יכול להיות בלי היתר מדעי קודם.

      נראה שהמדינה האמריקאית הטרופית הטובה ביותר לאסוף היא גיאנה הצרפתית – בטוח, יַצִיב, ואין צורך באישורים!

  • רוז ג'ונס

    אני מכין תכשיטים מכנפי פרפר בארה"ב, ועד כה השתמשו רק במקורות מבוססי ארה"ב עבור הבאגים שלי. אבל, לאחרונה נתקלתי בספק בפרו, שהציע לשלוח אותי “כנפיים בלבד” ביריעות למינציה. כְּלוֹמַר. לא את כל החרקים. אני תוהה אם יריעות כנפיים, מצופה משני הצדדים, אין גופות, לכן לא יהיה צורך לבדוק, מכיוון שהם כבר לא החרקים? כל מחשבה על זה?
    תודה לך!

    • בתמצות, כן, תצטרך רישיון יבואנים מסחרי. USFWS מסווג כל שלם או חֵלֶק של חיה כמו “חַיוֹת בַּר”. ראה אתר זה למידע נוסף. http://www.fws.gov/le/ImpExp/CommWildlifeImportExport.htm

      מעולם לא הייתי יבואן מסחרי ולכן אין לי שום מושג בנושא – אבל זה עולה קצת מזומנים ויכול להיות תהליך מסובך. אני חושב שהדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לפי נפח עצום, יש יבוא ענק אחד בשנה, כך שדמי הבדיקה שלך שווים את זה.

    • אתה לא רק צריך רישיון USFWS, שהוא 100.00 לשנה, אבל תצטרך גם למלא א 3-177 טופס eDecs, ש, אם אתה משתמש בנמל כניסה מורשה הוא 93.00 למשלוח.
      בלי אלה, אתה מסתכן בהחרמת המשלוח שלך או שאתה עלול לקבל קנס, בהנחה שכולם דגימות חוקיות. כל CITES או לא חוקי יגרום לכם לכלא אפשרי.

  • מייקל סן חוזה

    היי, האם אתה יודע על דרישת היתר בפיליפינים??

    • אני מאמין שקבלת אישורים לפיליפינים קשה מאוד, ועשוי לדרוש חודשים של תכנון מתקדם. לרוע המזל לא היה לי ניסיון קודם עם זה. כאשר האקדמיה בקליפורניה פתחה ב 2011 אישורי המשלחת טופלו על ידי צוות רב תחומי של מדענים העובדים עם עמיתים פיליפינים – וכנראה בעזרת השגרירות.

  • כורוש

    שלום שם,
    קיוויתי לעשות איסוף בטורקיה באזור דלאמאן בספטמבר הקרוב. זה קצת יותר מסתם עניין טהור של איזה מיני צרעות ונמלים שיש, למרות שבסופו של דבר אני אהיה הימנוטריסט. לא אחרי שום דבר מלבד סוגים ומשפחות שלא כאן בשבילי ללמוד בבריטניה. כל מידע על איסוף כאן?
    תודה לך

    • לא יכול לומר ששמעתי על שום דבר בקשר לטורקיה. הייתי בודק כל סוג של משרד סביבתי ואולי יוצר קשר עם קונסוליית המדינות שלך בטורקיה. בהצלחה, אשמח לשמוע מה שלומך!

      • דניאל גרוסטן

        עבור טורקיה יש להוציא אשרת מחקר, מבוסס על פרויקט, מאושר על ידי אוניברסיטה או מוזיאון כלשהו שם. יש אזורים מאוד בעייתיים עם הצבא, שהם עוצרים אותך ובודקים מדי פעם. עדיף לקחת איתך מישהו מהגורם שמנפיק את הערבות.

  • בני

    שלום

    האם מישהו יודע במקרה, מה לגבי ההרשאות עבור רוב מדינות אפריקה? אני רוצה לאסוף בקניה, טנזניה, סומליה, אולי עוד קצת
    תודה

    בני

  • המקום לקבל מידע על פפואה גינאה החדשה הוא מהמכון הלאומי למחקר: http://www.nri.org.pg/services/research_visas/visas.htm.

  • אהבתי כשאמרת, “בְּרָזִיל: תשכח מזה”. למעשה זו האמת, במיוחד עם פרפרים (נמלים, לדוגמה, הרבה יותר קל להתנתק). אני מוצא את המגן המוגזם כאן מגוחך, כאשר הממשלה מאפשרת לחקלאי לשרוף את אדמותיהם כרצונו. הייתי לאחרונה בגיאנה הצרפתית ואני ממליץ בחום לכל אנטומולוג.

  • קוי טוביאס

    הונגריה: אוספים בחוץ “אזורי טבע מוגנים” (יש 3 סוגים: הפארקים הלאומיים, אזורי שימור נוף ואזורי טבע מוגנים ופשוטים) מותר ביום או בלילה, אך אסור לך לאסוף מינים מוגנים שנקבעו על פי החוק ההונגרי. החוק המעודכן החדש (כולל כל מיני הצמחים ובעלי החיים, לא רק חרקים.)זה עתה פורסם, לראות:
    http://www.greenfo.hu/uploads/dokumentumtar/magyar-kozlony-2012-evi-128-szama-fedett-fajlista.pdf
    מהעמוד 20903.
    פרפרים יומיים רבים הפכו כעת למוגנים, כמו Gonepteryx rhamni או Argynnis paphia, אבל אל תשאל מדוע! בחוק אחרי השמות המדעיים תוכלו למצוא גם את הקנס (ערך תיאורטי) אתה מקבל עבור כל דגימה שתתפוס ללא היתר, במטבע הונגרי (HUF). טוב לדעת, שמינים אלה (או כל חלק מהם) כמו כן נאסר עליהם להיכנס או לצאת לארץ, לא משנה היכן הם נאספו. מידע זה עשוי להיות חשוב במיוחד כאשר אתה מגיע מחוץ לאיחוד עם רכב…
    מצד השני, לאיסוף באזורים מוגנים אתה זקוק להיתרים. ההליך עולה כ- 70EUR ואם אין לך סיבה טובה מה ברצונך ללמוד ולמה, סביר להניח שלא תקבל את זה.

  • ג'ורג '

    שלום, האם אתה יודע אם נדרש היתר לאיסוף תחביבים בדרום קוריאה?

  • ניקול

    האם יש לך מידע כלשהו על איסוף או הובלת חרקים מיפן?

    די נכנסתי לתחביב לייבש ולהציג חרקים שנמצאו בביתי ובסביבתה. אני בן זוג צבאי שרק התחיל אוסף קטן, ועכשיו אנחנו מתכוננים לעזוב את יפן, ואני פתאום מגלה כמה קשה יהיה להביא את האוסף שלי לתחנת המשמרת החדשה שלנו במדינות… אני עוזב בערך 8 שבועות, אז לא יודע איך אקבל אישורים בזמן, אז יש לי את התחושה הרעה כל מה שיש לי פשוט ייזרק… >_<;

  • זדנק פלטינק פריץ '

    בצ'כיה אתה יכול לאסוף הכל למעט מינים מוגנים (כל המינים הכלולים ב- Natura2000 + כמה אחרים) ובכל מקום למעט פארקים לאומיים ושמורות לאומיות. אם אתה צריך לאסוף מינים מוגנים, האישורים ניתנים על ידי המחלקות לאיכות הסביבה, חקלאות וייעור בלשכות אזוריות (משרד אזורי, המחלקה לאיכות הסביבה, חקלאות ויערנות), אם אתה צריך לאסוף באזורים מוגנים, עליך לשאול את סוכנות השימור הטבעית הרלוונטית (http://www.nature.cz). זה שונה מאוד מסלובקיה, איפה שכל איסוף אסור ותוכלו לקבל היתר לחלק מהאזורים המוגנים, אך קשה להשיג אותו עבור אחד אחר… בטורקיה, הם אסרו כל דבר, ביוון גם לאחרונה. לקרואטיה, האיסוף אסור אך ניתן לקבל אישור ממוזיאון ההיסטוריה של הטבע בקרואטיה (המוזיאון הקרואטי לתולדות הטבע), אם יש לך סיבה. בסלובניה ניתן לאסוף מינים לא מוגנים.

  • אנטומופו

    היי כריס,

    אתר נחמד מאוד, תודה !!

    כמה דיוק לגבי צרפת :

    רשימה לאומית של מינים מוגנים של חרקים (כל ההזמנות)

    רשימה אזורית של איל דה פראנס של מינים מוגנים של חרקים


    רשימת מחלקת לה רוניון של מינים מוגנים של חרקים (מאמר ראשון)

    יתר על כן, גוואדלופ ומרטיניק הן מחלקות צרפתיות, כך, אותם כללים מאשר בשאר צרפת (אידאם לגיאנה הצרפתית). אם לא מוזכרים מינים ממקומות אלה ברשימה הלאומית של מינים מוגנים, אין בעיה לאסוף (למעט בגנים לאומיים, כאמור על ידי O. פוקין).

    סטפן

    • Kyhl אוסטין

      היי סטפן,

      שמעתי כי קבלת היתרים עבור מחלקות צרפתיות הפכה קשה יותר בשנים האחרונות. זה נכון? אני מחפש לנסוע מרטיניק ו גוואדלופ בשנה הבאה כדי לאסוף. האם אתה יודע מי אני צריך לפנות על זה?

  • טיילר

    כמה פארקים ממלכתיים ויערות מדינה דורשים כעת ביטוח אחריות להיתרי גביית מחקר. חָדָשׁ, מסה ו- VT עושים. זה הופך את התהליך לממש קשה או בלתי אפשרי אם אינך מזוהה עם ארגון המספק זאת.

    מצד השני, למערכת הגנים הלאומיים בארה"ב יש טופס בקשה להיתר מקוון וקל מאוד לשימוש. הלוואי שיהיו יותר פארקים לאומיים בארה"ב, מכיוון שזו כיום המערכת הכי פשוטה שקיבלה היתר מחקר לחוקרים זרים.

  • מיכאל

    אני אנטומולוג חובב שמתעניין בכך “פנאי” איסוף באפריקה וב SE אסיה. במיוחד פפואה גינאה החדשה, אִינדוֹנֵזִיָה, גאנה ומדגסקר (אפריקה בכלל). האם מישהו יודע אם נדרשים אישורים, ואם כך, איך להתחיל להשיג אותם ?

    • ג'ורג '

      היי מייקל, קשה מאוד לקבל אישורים ברוב המדינות שאליהן אתה רוצה להגיע. בדרך כלל ה “קיצור” השוחד הוא הדרך היחידה וכך רוב הסוחרים המקומיים מקבלים את החבילות שלהם ב- O.K. לייצוא. פפואה גינאה החדשה היא מקום מסוכן מאוד למבקר חסר ניסיון, עם או בלי איסוף אישורים. הסכנה היא שאין ביטחון ציבורי ואתה יכול להישדד או אפילו להרוג על ידי המקומיים. כל חלקת אדמה היא בבעלות מישהו שיכול לדרוש מחיר כניסה. גבייה ללא היתר בעל הקרקע נחשבת לגניבה. הפיתרון הטוב ביותר שלך הוא למצוא קשר עם המיסיונרים ולקבל הזמנה על ידם ואז לאסוף אותם “שֶׁטַח”. אבל אתה עדיין צריך לקבל אישורים מהממשלה לאיסוף וייצוא. המון המולה.

  • זדנק פלטינק פריץ '

    מיכאל היקר, בכל המקומות שציינת ההיתרים נדרשים. לעתים קרובות הוא מורכב משני אישורים, אחד לאיסוף ואחד לייצוא. כשביקרתי בגאנה, זה אורגן על ידי חבר ולכן אני לא יודע כמה זה היה קל, אבל קבלת היתר הייצוא היה אז קל. אין לי מושג לגבי המדינות האחרות, אבל אתה יכול לחפש בגוגל.

    • מיכאל

      תודה לך, זדנק, לתשובתך. למרבה המזל, ביליתי שעות בסירוק באינטרנט בחיפוש אחר מידע כיצד ואיפה להשיג אישורים במדינות התיזה. אפילו אתרי המכס הרשמיים אינם מזכירים חרקים במיוחד, או יש מידע על אישורי יצוא לכאלה. גביית אישורים…בלתי אפשרי למצוא מידע על כך באינטרנט. גם כששלחתי אימייל אל “פקידים” עם המדינה עם פניות כאלה, אני לא מקבל שום תשובה. יתר על כן, גם אם ניתן היה להשיג אישורי איסוף וייצוא אלה, החשש שלי הוא שהעלות תהיה אוסרת לדגימת מינים בלבד (1 או 2 דגימות מכל מין אחד…אולי 100 חרקים בערך). מאוד מתסכל !

  • ג'ורג '

    היי כריס,אתר נהדר, מזל טוב! אני פשוט תוהה אם מישהו יכול לתת לי עצות לגבי העניין הבא. יש לי יחסית גדול. חיים קולו. אוסף שאתרום למוזיאון גדול של אוסי. אבל יש לי גם הרבה דגימות ארוזות, בעיקר מיבשות אחרות והייתי רוצה למכור אותן באינטרנט. אלה נאספו במדינות לפני שהומצאו חוקי ההיתרים המחמירים. אני תוהה אם זה חוקי עבורי למכור את אלה ולשלוח אותם למדינות אחרות כמו ארה"ב, אַנְגלִיָה, גרמניה וכו '.? החוק האוסטרלי יאפשר זאת, אבל מה עם ארצות המוצא והמדינות שאליהן הייתי רוצה לשלוח אותן? אני יכול לראות הרבה חומרים דומים ברשת. רעיונות כלשהם?אודה מאוד למידע.

    • היי ג'ורג '-

      אני מניח שזה תלוי. לפחות בארה"ב אסור לנו לייבא דגימות מסחריות ללא אישורים מתאימים – זה כולל דברים שנאספו כחוק עם איסוף היתרים מארץ המוצא. תהליך זה כרוך בתשלום פיקוח יקר הנדרש על ידי דגים וחיות בר (בסדר גודל של מאות דולרים), ואם הדגימות שלך היו ישנות ונאספו לפני שהתקבלו היתרים זה היה מניף דגל אדום גדול. הייתי חושב שגם עם היתר יבוא מסחרי ובדיקה לדגימות שלך סיכוי גבוה להחרמה. בעיקרון הייתי סקפטי למכור ולשלוח דגימות לכל אדם בארה"ב, ואם הם בוחרים לקנות ממך הם עושים זאת על אחריותם בלבד.

      אם תרמתם דגימות אלו לצורך מחקר ניתן לשלוח לארצות הברית, ולא עניין גדול – אבל אל תדברו כדי שתייגו את החבילה שלכם כמשהו עבור “מחקר מדעי” אם זה לא. בסופו של דבר ככל שאנשים יותר התבאסו על זיוף המשלוחים האלה (יש שם הרבה שעושים) פשוט יהפוך אי אפשר לשלוח חבילות מדעיות אמיתיות.

      אני לא ממש בטוח לגבי מדינות אחרות – נראה שרובם לא מחמירים כמונו (התקנות שלנו די מגוחכות).

    • זדנק פלטינק פריץ '

      היי ג'ורג ', כפי שאני יודע, ברוב מדינות אירופה אין תקנות כאלה לייבוא ​​חרקים מתים, למעט CITES. לעתים קרובות אני מקבל חומר ממקומות שונים בעולם ואני הצרות היחידות היו עם קצינים מותאמים אישית, מכיוון שהם בדרך כלל מצפים שכאשר לא מופיע ערך מותאם אישית על החבילה, אז הערך צריך להיות גבוה להפליא והם רוצים למס אותו. למרבה הצער הם לא מבחינים אם זה נועד למסחר או למחקר מדעי. אני לא מבין את תקנות היתר במדינות מסוימות. לשוק השחור לא אכפת מחוק, ואילו המחקר מושפע מניירת רבה. זה די טיפשי כאשר מינים מסוימים חסרים במחקרי פילוגניה גדולים רק בגלל רישומם ב- CITES (והמינים מעובדים בחלקים גדולים של אסיה ומוצעים בדולרים ספורים ב- eBay).

      • ג'ורג '

        היי זדנק,אני מסכים איתך לגבי השוק השחור. אני בטוח שלרוב החומר המוצע ב- eBay או באתרים מקוונים דומים אחרים אין מקור משפטי. אבל מי הולך לחקור את כולם, ולמה? אנטומולוגים אוספים הרבה חרקים, זה נכון, אבל זה שום דבר בהשוואה להמוני החרקים (וחיות בר אחרות) נהרג על ידי עיור, בירוא יערות, חקלאות וזיהום אור בכל רחבי העולם. אפילו איסוף מסחרי (קְצִיר)ועל החקלאות להיות מרוכזת ברוב המקרים מכיוון שבאזורים טרופיים רבים זה יכול להיות היחיד “יבול במזומן” לאוכלוסייה מתקשה. בכל מקרה, זה עדיין משאיר את השאלה המקורית שלי ללא תשובה… :-))

        • זדנק פלטינק פריץ '

          היי ג'ורג ', חשבתי שעניתי לפחות על חלקים מסוימים בשאלתך – אין תקנות כאלה ברוב מדינות אירופה ולכן שליחת דגימות שאינך מצוטט לאירופה היא חוקית. אינך צריך להציג מסמכים כלשהם על מקורם עבור המינים הלא מוגנים.

          • ג'ורג '

            היי זדנק, תודה על עצתך! אני חדש למכור, למעשה מעולם לא מכרתי חיפושית במהלך 64 שנות אנטומולוגיה ועכשיו אני לא רוצה ליצור לעצמי בעיות. קריאה בפוסטים של סחר בחרקים באתר זה מעוררת בי עצבנות מסוימת. פרסמתי חבילה קטנה מאוד עם כמה חיפושיות זעירות לחבר גרמני במתנה וכעבור שבועיים, זה עדיין לא הגיע. אני רק תוהה אם הגרמנים החלו לתרגל את הצעדים הדרקוניים האמורים בסעיף סחר בחרקים?בכל מקרה, תודה על עזרתך!

  • ג'ורג '

    היי כריס, תודה על תשובתך. חשדתי שזה המצב, לפחות ברמה הרשמית. אבל התרגול חייב להיות שונה מכיוון שיש מספר עצום של דגימות המוצעות למכירה על ידי סוחרים וחובבים בינלאומיים ויש הרבה קונים בארה"ב. אבל הדאגה שלי היא לא רק היבוא האמריקני.. הייתי מאוד מעוניין לשמוע מאחרים, האם מישהו חווה קשיים כאלה עם אחת ממדינות אירופה? אני מבין את תקנות CITES, אבל אני תוהה לגבי ההתמודדות עם מינים שאינם CITES? כל מידע בנושא זה?

  • מיכאל ליאונידוב

    תודה על התשובה. מאז שלחתי את המייל הזה, החלטתי שאולי אפריקה תהיה מקום טוב יותר ללכת אליו. בקמרונים, יש להם כפרים שלמים שאוספים את החיפושיות של גוליית ומייצאים אותם. האם אתה יודע משהו ללכת לשם לאסוף גולייתים וחרקים אחרים ? אני מבין שאין חוקים האוסרים גבייה או דרישה להיתרי ייצוא. אני מניח שהבעיה היא למצוא כפר שיאפשר איסוף על שלהם “טוֹרף” ??? רעיונות כלשהם, חוויה או מחשבות ?

    • ג'ורג '

      היי מייקל, אם הייתי אתה, הייתי מקפיד להיות מודע מאוד לגבי תקנות איסוף וייצוא בקמרון. נכון שהסוחרים הקמרונים שולחים כרטיסים ללא אישורים, אך יתכן שתשפטו בצורה קפדנית יותר לכם כזר.. הייתי גם קצת בספק לגבי כפרים שלמים שנכבשו על ידי איסוף גוליית. אבל אם זה נכון, אני לא יכול לדמיין שאנשי כפר כזה יקבלו אותך בזרועות פתוחות!למה שלא תלך לגיאנה הצרפתית שם הדברים קצת יותר נינוחים? או צרו קשר עם ד"ר. מייס בניקרגואה וקבלו את עצתו. אתה מוצא אותו דרך גוגל.

  • גייר גוגסטאד

    דפים שימושיים מאוד. חיפשתי מידע כל כך מורכב על חקיקה די הרבה זמן. טורקיה עשויה להתווסף לרשימה שלך: רישיון נדרש בכל מקום, ויכול להיות שקשה למדי להשיג. החוק הטורקי טוען כי אפילו צילום חרקים אסור. עם זאת, מחוץ לגנים הלאומיים נראה שאיש לא מכיר. אבל תהיה זהיר: זוג הולנדי שנעצר באיסוף בפארק לאומי והוצג בו קנס של בערך 75 000 אירו כל אחד…..

  • דניאל

    דף אינפורמטיבי מאוד כאן, תודה על כל מידע רב על איסוף, ויצוא.
    התעניינתי ניקרגואה, אני לא רואה את זה פורסם או בהערות, אבל מתנצל אם פספסתי את זה.
    אני מתכנן לצאת לטיול שם עם המשפחה שלי מארה"ב. אני אספן פרטי של טחבים, שרך, וצמחים שונים. תהיתי מהו התהליך יש על איסוף צמחים וייצוא אותם בארה"ב, והאם אתה יכול לעשות זאת כאזרח פרטי או אם אתם זקוקים בחסות פרויקט מדעי.
    תודה!

  • אלכס 6

    היי , מזל טוב לאתר זה .Be מסוגל לשתף ידיעות כל כך מגניב ! בְּרָזִיל , קולומביה, 😉 בוליביה בסדר … מה לגבי ארגנטינה , אורוגוואי ופרגוואי ? תודה לך

  • לורה

    היי,

    האם מישהו יודע על אישורי איסוף בפיליפינים ובסין. אני נוסע לשתי המדינות בהמשך השנה והייתי רוצה לעשות איסוף קטן במידת האפשר.

    תודה!

  • ג'ירקי מונה

    המידע על פינלנד לא היה מדויק לגמרי.
    ראשון, כל איסוף עם מלכודות אסור באיי אלנד. אתה זקוק לאישור מההנהלה המקומית – האזור הוא חלק אוטונומי של פינלנד עם מערכת פנימית משלו.
    ביבשת אסור לאסוף את כל האזורים המוגנים ואתה זקוק להיתרים מהמרכזים המכונים ELY ובעל הקרקע.. מה שעושה את זה מסובך הוא העובדה שיש הרבה אזורים מוגנים קטנים על אדמות בבעלות פרטית ואלה לעתים קרובות לא מסומנים. יש אתר אינטרנט חינם ממנו תוכלו לראות את כולם. זכרו שלא ידעתם זה לא תירוץ מקובל.
    אי אפשר להשוות איסוף על קרקע פרטית עם קטיף פירות יער ופטריות. בהחלט מומלץ להשיג את האישור לגבייה על קרקע פרטית, פשוט נימוסים טובים דורשים זאת. לכידה היא בהחלט לא חלק מ “זכותו של כל אחד”.
    באשר לכבישים, ניתן להשתמש בכבישים פרטיים, אך לא על בסיס קבוע מכיוון שהבעלים צריך לשלם עבור החזקתו. שוב רק אדם גס מאוד יעשה זאת ללא רשות.
    הים.
    ג'ירקי מונה

  • תיאו לגר

    תודה על הרשימה המלאה הזו. שמישהו יידע על החקיקה בפולין ?

    תודה !

    • גייר גוגסטאד

      לאחרונה יעצו לי כי בדרך כלל מותר לאסוף בפולין, למעט באזורים מוגנים ובכמה מינים מוגנים. לצערי אין לי קישור המספק מידע מדויק יותר בנושא. אם אתה שוקל איסוף בקרקע פרטית, אתה תהיה (כמו תמיד) לקבל קצבה מבעל הקרקע.

    • אדם

      לרשימת המינים המוגנים על פי החוק בפולין ראה:
      http://pl.wikipedia.org/wiki/Owady_chronione_w_Polsce
      האתר הוא בפולנית, אך שמות לטיניים צריכים להיות מובנים.
      בהצלחה
      אדם

  • גייר גוגסטאד

    תודה על עדכון המידע על אישורים בארה"ב. לידיעתך יצרתי קשר עם מספר ארגוני אנטומולוגיה אירופיים בכדי לקבל מידע על החקיקה המתאימה בארצותיהם. רשימה בדבר פרטים בהתאם תינתן בקצרה.

    גייר ג

  • גייר גוגסטאד

    האם מישהו מכיר חקיקה בווייטנאם ובמיאנמר ?

    • אנטוני

      יש לי את אותה שאלה. לא הצלחתי למצוא שום דבר על חקיקה בווייטנאם.

      • נורברט

        מצב diffcult בווייטנאם. עבור הפארקים הלאומיים צריך אישור וזה קשה מאוד להשיג. רק כאשר עובדים יחד עם מכון מדעי Vietnames.
        לאזרחים וייטנאמים איסוף מחוץ לאזורים מוגנים מותר. דגימת ייצוא זקוקה להיתר יצוא ואישור כי החומר אינו מחריד שום חיידק אחר או סכנה. הבורוקרטיה הווייטנאמית איטית ואתה זקוק לתמיכה מקומית.

  • מיכאל ליאונידוב

    אני נוסע לטורקיה…האם אני זקוק להיתר אם אאסוף בסביבות המלון בו אני אשאר 2 ימים ? אם כך, למי ואיפה אני יוצר קשר.

    יהיה גם בסיני ליד ים סוף באגיפט. מישהו יודע על איסוף שם ? למי לפנות במידת הצורך ?

    סוף סוף, ב- ABU DHABI / DUBAI ב- UAR עבור 2 ימים…

    פשוט יוצא לחופשה עם האישה, חמות ושני ילדים, ורצה להשיג “דגימות” להחזיר כל עוד הייתי שם.

    • גייר גוגסטאד

      ניסיתי למסד היתרי גבייה בטורקיה ללא הצלחה. למדתי שזה גם לא קשה ללא שיתוף פעולה עם מדענים טורקים. הענישה בגין איסוף בלתי חוקי אמורה להיות מחוספסת, והמשטרה הטורקית יכולה להיות בלתי אפשרית למדי אם הם מחליטים להגיב. מצד השני, נראה כי מעטים מהם יודעים על כללים אלה אם אינכם קרובים לפארק לאומי. אבל תהיה זהיר……

  • דומינוק

    שלום,

    אני מכין טיול אנטומולוגי ליוון, וקראתי כאן שכעת אסור לאסוף במדינה הזו (ראה. זדנק פלטינק פריץ ' / פברואר 8, 2013 ב 3:14 ב ).

    אני לא יכול למצוא מידע עדכני אודות סניף זה, והדרך לקבל היתר.

    רב תודות על עזרתך.

    • גייר גוגסטאד

      סוף סוף השגתי תשובה מיוון הקשורה לאיסוף חרקים. כפי שהניח, כעת הוא מוגבל. עליכם לפנות למשרד לאיכות הסביבה. עליך לציין את שמות המינים שברצונך לאסוף, את המקומות והתאריכים המדויקים לאיסוף, העבודה המדעית שאתה עובד למען אוסף זה ושמות האספנים. אם מורשה, תוצאות עבודתך ידווחו למשרד לאיכות הסביבה.
      אתה יכול להשתמש גם (למשלוח מהיר) גם את המייל הבא: xa31u098@minagric.gr

      Brgds G_:_

  • דומינוק

    תודה רבה על המידע. לצערי, עוד מדינה שבה כולם מתחילים להיות קשים לאנטומולוגים חובבים !

    כל טוב,
    דומינוק

  • מרקו סליס

    שלום,

    תכננתי לעשות טיול אנטומולוגי לפוקט (תאילנד) בחודש אוגוסט, האם אתה יודע אם מותר לאסוף?

    תודה לך,
    מרקו סליס

    • גייר גוגסטאד

      מרקו היקר,
      בתאילנד יש, כאחת המדינות הטרופיות האחרונות אין כיום צורך כללי באישור איסוף חרקים, אבל כמובן שעליך לשמור על כל משמרות הטבע, כמו בכל מקום בעולם. מעבר לזה, ישנם מספר מינים מוגנים. הרשימה הנוכחית עדיין לא ברורה לי, אבל אם אתה מחפש את החברות האנטומולוגיות בתאילנד, הם בוודאי יסייעו לך.

      ברדס
      G_:_

  • יואכים גראמר

    שלום לכולם!
    מישהו יודע על תקנות לאיסוף (ויצוא) חיפושיות ועקרבים בנמיביה?
    אני מתכנן טיול לנמיביה בסוף מאי / יוני

  • גייר גוגסטאד

    יואכים יקר,
    אפריקה כולה קשה לשמצה בכל הנוגע לקצבאות איסוף וייצוא של כל דבר מהטבע. אני לא יודע בדיוק על נמיביה, אבל זה יפתיע אותי אם המדינה הזו שונה מרוב מדינות אפריקה. בתיאוריה תוכלו לקבל הרשאות מחקר אם יש לכם פרויקט מאושר בשיתוף עם מדענים מקומיים. החלק המעשי בכך הוא שלעתים קרובות נדרשים חודשים לעבור – אם אי פעם. לאחר שעקב אחרי כריס’ עוקב אחר חקירות החקיקה על פני מספר מדינות, המסקנה שלי היא שככל שהוא יותר דרומי וטרופי יותר, ככל שהם מוגבלים יותר. יותר צבעוני וחמוד, יותר מוגנים. צפון אירופה המאוכלסת בקושי יותר ממיני חרקים כמעט פתוחה – למעט כמה מינים מוגנים. אבל לרוע המזל, אנחנו לא יכולים להציע שום עקרבים בשבילך.
    Brgds
    גייר

  • יואכים גראמר

    גייר היקר,
    תודה על תגובתך אודות האיסוף באפריקה. התשובה שלך היא לגבי מה שציפיתי. אני מניח שהמוזיאון הלאומי להיסטוריה בפרטוריה בדרום אפריקה עשוי להיות מקום טוב לשאול לגבי תקנות מפורטות. תאי עשוי לדעת גם את התנאים בנמיביה. אנסה את מזלי ואראה מה יקרה. שוב תודה על תשובתך.
    הטוב ביותר
    יואכים

  • גייר גוגסטאד

    http://www.entsocsa.co.za/InsectCollecting.htm
    אתר זה מסכם חלק מהחקיקה במדינות אפריקה, ועשוי להיות שימושי. לפחות נראה שדרום אפריקה זמינה עבור אספנים אם אתה מתרחק מאזורי שימור ומינים מוגנים. אבל כמובן ש, יש הרבה קשקשים עם רישיונות יצוא.

  • דומינוק

    שלום,

    אני זקוק למידע על אודות איסוף התקנות באלבניה, ולצערי אני לא מוצא שום דבר באינטרנט.

    רב תודות על עזרתך

    דומיניק

    • גייר גוגסטאד

      על פי המידע שאספתי, איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים, ולמספר מוגבל ודוגמאות שאינן מיועדות למכירה מסחרית. יש, עם זאת, גם מינים מוגנים, אך אין לי רישום תקף לאלבניה. אם אתה מתרחק מהמינים המוגנים במערכת האיחוד האירופי (אפולו, ממנוזין, ארגירוגונום, גיבור, quadripunctata וכו '), אתה בטח בטוח. אם תשלח לי את הדואר האלקטרוני שלך, אני יכול לספק לך רשימה על תקנות שהרחבתי מהרשימה של כריס גינטר.

      Brgds
      גייר

  • דומינוק

    הרבה תודות, גייר.

    האימייל שלי : פירטריד [ב] hotmail.fr

  • רייצ'ל

    זה נראה כמו CRR מועיל מאוד (מקורות חיפוש בקריביים) wikispot ייסגר באפריל 1, 2015 — כדאי לשכפל את המידע כאן!

  • זדנקו טוקר

    שלום,
    יש לך מידע על היתרי איסוף בארמניה ובגרוזיה?

    • גייר גוגסטאד

      מכללות אספו באזורים אלה ולא מצאו שום מגבלות. כמו תמיד: להישאר בחזקת אזורים מוגנים ולהיות מודעים לקצבאות באדמה פרטית.

    • דומינוק

      נסעתי פעמיים לארמניה, בצפון ב 2012 ובדרום ב 2013.

      כמו שגייר אומר, עליך להימנע מאזורים מוגנים (פארקים לאומיים או שמורות), והם רבים בארמניה. בדרום, בפארק ארוויק, פגשתי אנטומולוגים צ'כים, כנראה מדענים, שקיבל היתר בירוואן, אבל אני לא יודע בדיוק איפה ואיך.

      הבעיה היא שקשה למצוא מפות רשמיות של הגנים הלאומיים. פעם באזור הפארק, לרוב שום דבר לא אומר לך אם אתה בפארק לאומי או לא.

  • סִלְסוּל

    לפניכם רשימה של חרקים מוגנים בפולין – https://swiatmakrodotcom.wordpress.com/owady-i-pajeczaki-objete-w-polsce-ochrona-gatunkowa/ או http://pl.wikipedia.org/wiki/Owady_chronione_w_Polsce

    האם מישהו יודע משהו על יבשת הולנד?

  • סִלְסוּל

    נ.ב.

    מינים מוגנים מפורטים בטבלה הראשונה ב http://www.swiatmakrodotcom…..the הטבלה השנייה מציגה מינים שאינם נכללים מאז הרשימה המוגנת 2014. עד כה, רשימה כזו משתנה כל הזמן ולכן עליך להיות מעודכן. חוץ מזה, יש איסור כניסה ליערות המדינה ברכב.

  • זדנקו טוקר

    תודה רבה על תשובתך, גייר.
    זדנקו

  • קווין מורן

    “מלזיה: האישורים ניתנים באמצעות מחלקת חיות הבר, וזה נראה כמו תהליך נרחב. תן לפחות שישה עש לאישור.”
    עשים מסכנים 😛

    אני סקרן לגבי איסוף אישורים בצ'ילה. האם יש לך מידע על אותה מדינה?

  • זדנקו טוקר

    תודה רבה, דומינוק, לידיעתך.
    זדנקו

  • מריל ה. מתוק

    שלום ג'ורג ',

    אני אספן ותיק ונהניתי מהתגליות שלך!! הוזמנתי לגואטמלה בחג המולד הבא ואני צריך להשיג אישור איסוף והיתר יצוא. למי אני יוצר קשר. האדם שמזמין אותנו הוא חבר משפחה שבבעלותו מלון.

    תודה לך על העזרה שלך.

    מריל

  • דמיאן

    שלום,
    איזה אתר נהדר !

    האם אתה יודע משהו על היתרים מווייטנאם לאיסוף באגים ??????? האם קל להשיג אותם או שזה פחות או יותר בלתי אפשרי כמו במלזיה / בורנאו ???

    ד

    • גייר גוגסטאד

      לאחרונה ביקרתי בווייטנאם ויצרתי קשר עם מכון האנטומולוגיה בהאנוי. כל איסוף חרקים מחייב רישיון שניתן להשיג רק בפרויקטים בהם מדענים וייטנאמים משתפים פעולה. מינים שנאספו עשויים להילקח זמנית מהארץ, אך יש להחזירם לאחר ההרשמה וכו '. במוסד משלך. למעשה זה קורא: חסום לכל החובבים. חבל, ונראה מוגבל מדי בהתחשב באלפי הפרפרים מאותו המין שראיתי במהלך טיולי. אבל היו לי הרבה צילומים טובים—–

  • קיילי

    שלום לכולם,

    האם מישהו יודע אם התקנות בנושא איסוף חרקים ביערות לאומיים בארה"ב השתנו מאז שנת 2011 מכתב? אני מקווה לאסוף דבורים (בומבוס) במהלך ביקורי בקיץ. כל הצעה אחרת למיקומי איסוף דבורים אידיאליים שאינם דורשים היתר באזור סן פרנסיסקו?

    • מדיניות היער הלאומי של ארצות הברית לא השתנתה בשנים האחרונות. אם אתה מבצע בומבוס לצורך פרויקט מדעי תצטרך לפנות למחוז הסיירים בו תאסוף בכדי לרכוש היתר איסוף (חינם, לא מסובך מדי). כאן ב- IL הוענק לי די מהר. אם עבודתך נועדה לאינטרס האישי שלך אין צורך בהיתרים.

      קליפורניה אכן זקוקה להיתר נוסף לאיסוף בעלי חיים (כולל חרקים) על כל הרכוש בתוך המדינה. דמי הבקשה הם $420 וההיתר נמשך שלוש שנים. סקרתי את הנושא הזה בקלילות – אז אני אכתוב פוסט הדן בו עוד היום!

      תמיד אהבתי להתאסף סביב אגם בריסה ועמק האפיפיור (האפיפיור לשעבר Rd). האדמה אינה מגודרת בציבור / ממלכתי / פרטי ובאביב הפרחים פנטסטיים.

  • בריאן בנקר

    כריס,

    לפחות כמו לפני שנתיים, דרישת היתר הגבייה המדעית בקליפורניה לא אוכפה לצורך איסוף מזדמן של חסרי חוליות–עכבישים, לפחות:

    http://californiaoutdoorsqas.com/2013/03/14/firearms-to-safely-land-large-halibut/

    האתר הנ"ל הוא הבלוג הרשמי של Cal Fish and Wildlife והתשובות שניתנו הן סמכותיות (נוֹכְחִי) פרשנויות לקוד הדגים והקוד. בהנחה שפרשנות זו עדיין בתוקף, נראה שאנחנו בטוחים למדי כל עוד איננו אוספים דברים מוגנים או באזורים מוגנים.

    בין הקהילה האנטומולוגית יש ויכוח האם SCP אכן חל על כל החרקים, לאנשים ממוצעים (אני מתכוון, נלקח למסקנה ההגיונית שלו, האם זה לא אוסר עלינו הדברת פרעושים או דריכה לנמלה?) או שהוא בסך הכל מס נוסף כדי להוסיף לגבם של מדענים חרוצים שמנסים להתפרנס. שוחחתי עם אנשים שמחזיקים בשתי הדעות.

    דרישת SCP היא למעשה בת כמה עשורים, נחזור לפחות 1996. אם אכן זה נאכף לאיסוף פנאי עכשיו, זה די חדש. זה בהחלט נאכף עבור אנשים שעושים אנטומולוגיה מקצועית (פשוט, כלומר. עבודות סקר קווינו וכדומה) וזה כבר כחמש שנים אם לא יותר. עם זאת, כשהתחלתי לאסוף ברצינות לפני עשר שנים, נאמר לי במייל מאת (אז) Cal Fish and Game שלמרות שמבחינה טכנית נדרש רישיון דיג לאיסוף, זה לא נאכף.

    רק רציתי להכניס את זה. אם אתה יודע בוודאות שהדעה הרשמית הביעה בקישור שלי (לחודש מרץ 14, 2013) כבר לא תקף, ואז התעלם מזה.

    • היי בריאן-

      תודה על המידע הזה, לא הייתי מודע לחוסר האכיפה של אספנים חובבים (וזה טוב לשמוע!). התגובה בבלוג ההוא מעט מבלבלת כי מכיוון שלפי דגים וקוד משחק אי אפשר לקחת עכבישים (= פרוקי רגליים) וזה לא מאפשר חריגים לעבודה לא מסחרית / לא מדעית. אולם לפחות עבור כל מי שעושה מחקר נראה ברור כי אלה הנוספים, ומשגע יקר, נדרשים אישורים. עלי לנסות ולבקש הבהרה רשמית בנוגע לתקנות אלה, כי יהיה טוב לדעת!

  • בריאן בנקר

    כריס,

    FGC אינו ברור לחלוטין. בסעיף שני. 1002 זה אומר “כל בעל חיים או צמח אחר” אבל בסעיף שני. 650 זה רק קובע כי חוליות כלולות. תהליך ה- SCP ב- CA עצמו הוא ישן מאוד, חוזר ל 1957, והחוקים הנוכחיים חוזרים בעיקר ל 1996 עם תיקון ב 2012. אני לא מאמין שנדרשו אספני אזרחים, אפילו רק טכנית, לקבל את האישור הזה לכל אותה תקופה, וגם, באופן מילולית ביותר התהליך אוסר לחלוטין על הדברת מזיקים ועשבים שוטים בחצר האחורית.

    בכל אירוע, תגובת הטרנטולות היא התשובה הסמכותית להופכי ציד ורבייה (לפחות ארכנידים) החל ממרץ 2013. ואז שוב, אתר CalFW מכיל קובץ powerpoint המסביר הצעה לעדכן את תהליך האישור המדעי שגילוי הכריכה שלו כולל תמונה של Cherscedon Checkerspot: https://nrm.dfg.ca.gov/FileHandler.ashx?DocumentID=95060&inline

    מדינת וושינגטון ואולי גם אחרות מקיימות מדיניות SCP המיועדת כביכול לכל המינים, אך אינם נאכפים עבור חרקים (כך אומרים לי). בִּיוֹשֶׁר, אני לא לגמרי בטוח שזה חכם להסתובב לבירור רשמי כי אם באמת יש אי בהירות כלשהי, זה עשוי לתת את הכוחות האפשריים “רעיונות”. בכל אירוע, קראתי את הבקשה ל- SCP בקליפורניה והיא מאוד מפורטת וקפדנית. נראה שזה לגמרי לא כולל כל איסוף מזדמן או בילוי, אפילו עם האגרה.

    כביכול, החל מלפני כשנתיים היה “רשמי” מכתב שנשלח והסביר כי אזרח-מדע לאנטומולוגיה פטור מה- SCP, לדברי עמית. אנסה לעלות עליו לשם כך. הערה אחרונה היא כי חרקים מנועים באופן ספציפי מלהיחשב בסכנת הכחדה על ידי מדינת קליפורניה, מדיניות ש- AFAIK ייחודית לה כאן, אז קח את זה בשביל מה זה שווה.

  • בֵּית

    יש לי שאלה. לגברת יש כמה דגימות ציקדה מתות מאוסטרליה לבני. האם תהיה דרך אפשרית בשבילה לשלוח לו דואר? אנחנו מדברים רק על באג אחד והוא רוצה אותו באוסף הפרטי שלו. מכיוון שאמרת היתר מאוד מעוז, איזה תקנות לגבי ציקדות יש, אם אתה יודע? תודה מראש.

    • אפשר לקבל “מתנה” דגימות. אם המשלוח אינו מיועד להחלפת סחורות, שֵׁרוּת, כֶּסֶף, או דגימות אז זו מתנה אמיתית (כמו במקרה זה). יש כלל רך שכל סדרה של כל דבר נגמרת 8 נחשב למסחרי. אז כל עוד מדובר בדגימה אחת אז אתה צריך להיות בסדר. הקפד למלא USFWS 3-177 טופס וציין שזו מתנה, לא מסחרי, פריט.

      למשלח באוסטרליה עשויים להיות בעיות משמעותיות. אני לא מכיר את חוקי ה- AU המסדירים את היצוא, אבל אני כן יודע שהם עמלנים מאוד לתמרן. אם חברך בטוח במשלוח החוקי שלו של הדגימה, תוכל לקבל אותה באופן חוקי בארה"ב.

  • הלציו סנטנה

    מישהו יודע על כללים לאיסוף חרקים בפורטוגל? תודה לך.

  • טרוי אלכסנדר

    איסוף באיי שלמה אינו לגמרי בלתי אפשרי כעת. לפחות, חוקרים במכון הטכנולוגי של ג'ורג'יה עם מענק ICBG רכשו אישור לאיסוף ספוגים, אצות ים, ודגימות חיידקים חיות (משקעי ים) מאזורים רדודים בחוף הים מאיי שלמה.

  • ג'ים אקרט

    אני מבין ששטחי היער הלאומי הם בדרך כלל בסדר לאיסוף, אבל מה עם מקומות המיועדים ליערות המדינה. יש לי אינטרס לאסוף בפלורידה, שם ישנם כמה אזורי יער מדינות (דוגמא – יער המדינה של פיקאיון סטרנד). פלורידה מחוץ למדינה מבחינתי, אז העניין שלי הוא באיסוף עש בעיצוב אור UV / סדין, ובניית אוסף תמונות באמצעות דגימות חיות מקוררות למחרת בבוקר בחדר המוטל הסמוך.

  • מיקולאס פאטאדל

    שלום לכולם.

    לא הצליח למצוא שום מידע על סרי לנקה. האם יש דרך להשיג שם אישור או שזה בערך אותו דבר כמו בהודו? תודה על עצתך.

  • טרנט

    מישהו יכול להגיד לי איך / איפה משיגים היתר לפרפרים ברפובליקה הדומיניקנית. האם ניתן לאפשר איסוף של כמה מינים שאינם בסכנת הכחדה לשם לתצוגה ולהרצאות?

  • גייר גוגסטאד

    זה אמור להיות אפשרי לקבל אישור, והוגדר כי קל להשיג. בכריס’ סקירה זו נאמרת כדלקמן (אולי קראת את זה): ישנם נהלי בקשה סטנדרטיים, דומה לקוסטה ריקה. זהו הדף עם בקשה למחקר באזורים מוגנים (לְהַתִישׁ-005 טופס). להלן מדריך מפורט מאוד לקבלת אישורים בד.ר.. נשמע שתוכלו להעסיק את קלווין כ"יועץ "שיעזור להבטיח שתהליך ההיתר יסתיים. (זה לא המלצה בתשלום, מעולם לא השתמשתי בשירותיו של קלווין ואינני יכול לערוב לו באופן אישי)”.
    לפני שנתיים ביקרתי ברפובליקה הדומיניקנית, וניסה להשיג היתר. ביקשתי מהקונסול של ארצי שם לסייע, והיא ממש עשתה ניסיונות לפנות לרשויות המקומיות, אך לא הצליח. הם מעולם לא ענו. אז כמה זה באמת קל, אני לא יודע.

  • פיטר

    היי,

    מישהו יכול בבקשה להגיד לי איזה אישור ייצוא בבריטניה אצטרך לקחת מיני עש לא מוגנים שנאספו בבריטניה לארצות הברית.
    תודה.

  • קריסטין

    בנורבגיה אין צורך בהיתר למעט המינים המוגנים המפורטים לעיל. יונקים וציפורים מוגנים בדרך כלל בפארקים לאומיים, אך חסרי חוליות אינם מוגנים, כך שבעצם אתה יכול לאסוף בכל מקום למעט כמה אתרים צבאיים שאינם מוגבלים לציבור.

  • הלציו סנטנה

    מה עם הולנד?
    תודה לך,
    הלסיו.

    • אנריקה

      אחרי קצת מחקר, קיבלתי את התגובה הבאה מאת “מרכז המגוון הביולוגי נטורליס” (science.naturalis.nl):
      בהולנד מותר לאסוף חרקים למעט שני חריגים גדולים. יוצא מן הכלל אחד הם כל האזורים המוגנים בהולנד; אם ברצונך לאסוף באזור מוגן עליך לקבל אישור בכתב מבעל הקרקע / מנהל הקרקע לפני ביקורך. אז מחוץ לאזורים אלה אתה רשאי לאסוף חרקים למעט שני: מינים המפורטים בחוק ההולנדי בנוגע לצומח ולחי חיים מוגנים ואסור לאסוף אותם בכל מקום בהולנד. באתר זה מוצגת רשימת המינים הנוגעים בדבר:

      http://www.eis-nederland.nl/bescherming/ongewervelden-en-bescherming

  • אנדראס

    היי evrybudy
    אני נוסע לקובה על ירח דבש
    ואתה רגיל לאחסן כמה פרפרים אתה יודע אם זה כל הזמן למטמון אנני

    אני מדנמרק

  • לינדזי

    שלום כולם,
    תהיתי אם למישהו יש מידע לגבי קוראסאו? לא ראיתי כאלה בדף או בתגובות. אני חוקר פוסט-דוקטורט ורוצה לאסוף דו-צדדי. תודה לך!
    לינדזי

  • בו ויקסטרום

    היי, שמי בו וויקסטרום ואני מפינלנד. העניין העיקרי שלי הוא על Microlepidoptera. אסףתי ברחבי אירופה. לא הצלחתי למצוא שום מידע לגבי מגבלות איסוף אפשריות בפורטוגל?? אתה יכול לעזור לי עם זה??
    מצפה לתשובתך האדיבה.

    • לוקאס סקרקה

      בפורטוגל ניתן לאסוף באופן חופשי מינים לא מוגנים מחוץ לאזורים מוגנים. יש צורך בהיתרים לפארקים לאומיים ואזורים מוגנים אחרים. אחרת מדינה מאוד ידידותית לאנטומו :). לוקאס

  • איאן

    היי, האם למישהו יש מידע על מרוקו??

    הרי האטלס הגבוהים נראים כמיקום מבטיח, מלבד המינים האנדמיים המרוקאים.

  • תומאס TK טונגנונג

    הוֹדוּ: שכח מזה ! חחחח.. אני מהודו בשני.

  • סאלי אנדרווד

    זה אתר נהדר! תודה שאספת מידע זה במקום אחד. תהיתי האם ניתן להוסיף למידע על התאריך בו נכנסו חוקי ההיתר? זה יהיה שימושי מאוד למוזיאונים העוסקים באוספים ישנים יותר ולתקשר עם סוכנויות פדרליות וממלכתיות בנוגע לאילו חומרים מאוחסנים באוסף שהם עשויים להיות מעניינים בו.. תודה.

    • זה רעיון טוב, ויהיה פנטסטי! אבל גם זמן רב מאוד… כרגע אני עובד על א “חָדָשׁ” גרסה של אתר זה שעשויה להוסיף אפשרות למיקור המונים של חלק מהנתונים הללו. אני מניח שתישאר מעודכן לדור הבא.

  • אל ניוטון

    האם יש בפלורידה דרישה להיתר גבייה ברחבי המדינה כמו קליפורניה? אני מניח שהרבה אנשים שיועדו לפגישות ESA-ICE בהמשך החודש היו מעוניינים לדעת.

  • אלן

    ראיתי את רוב המדינות אבל לא ראיתי את מאוריציוס. אני חושב שיש חוק כלשהו, ​​אבל אני באמת לא יודע במה מדובר. אם מישהו יודע, אודה להם לשתף. תודה.

  • ארל ברגה

    האם מישהו יודע אם להוואי יש תקנות מיוחדות?

  • בראד

    וואו. זהו מידע שימושי מאוד. תודה שפרסמת את כל זה!

  • איאן

    היי כריס / כל אחד אחר שיכול לעזור.

    אני אנטומולוג בריטי חובב, עם טיול שתוכנן לגואטמלה בסוף פברואר השנה (אני מתעניין במיוחד במנטידו ובאורתופרטה). מעולם לא הייתי בצד שלך באוקיינוס ​​האטלנטי והתקשיתי למצוא שום מידע על איסוף שם. דף אינטרנט זה באמת שימושי אך הוא אינו כולל את גואטמלה. האם למישהו יש ניסיון בציד באגים במדינה זו? אם כן, בבקשה תוכל לתת לי עצות לגבי הדברים הבאים:
    1) האם אני צריך אישור לאיסוף (בעיקר למטרות צילום?
    2) האם אני צריך אישור לייצוא? חבר שלי ממש עוסק בהמיפטרה ומתחנן שאחזיר כמה דגימות של פולגורומורפה (להבנתי בגואטמלה יש כמה מינים מעניינים).
    3) אני שומר ומגדל כמה אקזוטיים (לבריטניה) חרקים. יש סיכוי שהייתי רוצה להחזיר כמה דגימות חיות (ככל הנראה אותות שלמים), האם זה אפשרי או שהיה קשה מאוד?
    4) יש לי טיסות המשך בארצות הברית (3 או 4 שעות) כל אחת מהדרכים. האם אני זקוק להיתר USDA אם הדגימות נמצאות במזוודות הכיסוי שלי?

    כל ייעוץ שתוכל להציע יהיה מוערך מאוד.

    תודה רבה איאן

    • גייר גוגסטאד

      למרות שאין לי מידע ספציפי על איסוף בגואטמלה, הייתי מניח שזה זהה לכל המדינות הלטיניות באמריקה: תזדקק להיתר, וכנראה שקשה להשיג. צילום (לתפוס ולשחרר)יכול להיות מותר, אבל תהיה זהיר. אם מישהו יראה אותך הוא עשוי להניח שיש לך את הכוונה לאסוף. בכל מקום בו יש צורך בהיתרי גבייה, ככל הנראה יש צורך בהרשאות ייצוא. יבוא של מינים חיים לבריטניה הוא עניין של הרשויות הבריטיות. מינים חיים במעבר בארה"ב עשויים להוות בעיה. כריס צריך לדעת יותר על כך. אני אניח שאתה זקוק לאישור מהרשויות בארה"ב.

  • מריוס אורליאן

    האם מישהו יודע אם מותר לאסוף חרקים בשבדיה? יכול להיות שאעבור לשם בזמן הקרוב ותהיתי אם אוכל להביא איתי את אוסף החרקים הגדול למדי (כרגע אני גר במדינה אירופית אחרת שהיא די ידידותית לאספנים)?

    תודה מראש! מריוס

    • גייר גוגסטאד

      נראה כי שבדיה נשרה מכריס’ רשימות. לשבדיה יש אותם חוקים כמו בנורבגיה: איסוף מותר מחוץ לאזורים מוגנים המסומנים בבירור ככאלה, כמו גם עבור כמה מינים מוגנים. שימו לב במיוחד להגנה הקפדנית של P.apollo ו- P.mnemosyne. רישום ההגנה של האיחוד האירופי תקף גם לשוודיה. ניתן להשתמש באדמות פרטיות לאיסוף מחוץ לשטחים מגודרים או מעובדים. כך גם בהליכה, הַאֲהָלָה (מקסימום יומיים) a.s.o. כל עוד נמנעים מהטבע. ציד ודיג, עם זאת, דורש אישור בכל מקום פרט לים.

  • מרסין

    עדכון מפולין (הקישור לא עובד): https://pl.wikipedia.org/wiki/Owady_chronione_w_Polsce

    הייתי רוצה לדעת איך זה נראה בגבולות (יוון-מקדוניה, מקדוניה-קוסובו / סרביה, סרביה-הונגריה)- איך זה נראה כשיש לך חרקים מתים ממדינה אחרת ושומרי הגבול מוצאים את זה? האם זה לא חוקי אם ב “קַנקַן” הם חרקים שאינם מהמדינה בה הבדיקה מתקיימת
    ?

  • גייר גוגסטאד

    מאז כל תפיסת חרקים ביוון אסורה בשנתיים האחרונות, מעבר לגבול משם למדינות שכנות להביא חרקים שנתפסו בהחלט ייאסר. חלק מהמדינות האחרות שהוזכרו הציגו גם מגבלות, אך באופן מפתיע לא בשום מיני טיסות לילה. אבל אני מצטער לומר שההגבלות האלה נראות יותר מגוננות מטעם האנטומולוגים המקומיים מאשר הגנה אמיתית על מינים בסכנת הכחדה או על משאבי טבע.. עם זאת, יש לכבד את החוק הלאומי, אבל אולי אולי, פירש ברצון, יש לשקלל גם את הסיכון לחובבן שלוקח דגימה אחת או שתיים הביתה, מוסתר בבטחה בקופסת פלסטיק ניטרלית בתוך נעל…….או תחתונים מלוכלכים. ובכן, —– למעשה מעולם לא כתבתי את זה…..

  • דומינוק

    תאילנד הגנה על קולופטרה

    לתאילנד, שני הקישורים שהוצעו לעיל נותנים מידע סותר. המסמך הראשון הוא משהו כמו פוסטר, עם תמונות של חרקים (פרפרים וחיפושיות), השנייה היא רשימה של מינים מוגנים.

    שני המסמכים מגיעים ממחלקת הגנים הלאומיים של תאילנד, אולי יש בעיה של תרגום לשפה התאילנדית “פּוֹסטֵר” ? עם זאת, ישנם ברשימה ארבעה מינים מוגנים של חיפושיות (Cheirotonus parryi, ג'ירפה Cladagnathus, מוהוטיה באטסי, מורודוליס פילודס) שלא מופיעים בכרזה.

    איפה האמת ?

  • ריצ'רד קייל

    אני מעוניין לייבא פרפר, איסוף עש וחרקים (נאסף בתחילת המאה ה -20) מהולנד. האם יש רישיונות, אישורים או תעודה שאצטרך לשלוח לארה"ב.?

    • היי ריצ'רד- דגים וחיות בר יתייחסו ככל הנראה לייבוא ​​קבוע של חיות בר, שידרוש יבוא עם 3-177 טופס. למדיניות זו יש חריג לשימוש אישי, אך בדרך כלל מספר הדגימות קטן למדי. אולי תוכלו לגרום להם לאשר זאת כשימוש אישי ולקבל מכתב מהם שניתן לשלוח עם החבילה? אני חושב שהאסטרטגיה הטובה ביותר תהיה להתקשר ולדבר עם סוכן בנמל המקומי שלך, בדרך כלל אני מוצא אותם מוכנים מאוד לדבר על איך לעשות דברים באופן חוקי. והכי חשוב הייתי מסביר שהאוסף היסטורי ולאוסף האישי שלך והוא לא מסחרי (אתה בדרך כלל לא יכול להדגיש את זה מספיק). אם אתה מתכנן למכור דגימות כלשהן אז אתה נכנס לייבוא ​​מסחרי ואתה צריך לבדוק את המשלוח ולשלם עמלות עבור זה..

  • נועה קים

    אני נוסע לנפאל, ומעוניין לאסוף כמה פרפרים לאוסף שלי בבית.
    הרשימה שלך השאירה את נפאל, למרות ש. מהם הנהלים לקבלת היתר מנפאל? או שזה כמו הודו? …

  • אנדרו

    האם מישהו יכול (כריס) מציע מסלול איסוף טוב דרך דרום ארה"ב. יוצא מבריטניה – ביקור בנבאדה, יוטה, קולארדו, ויומינג ואיידהו. אזורים טובים, אזורים גרועים, מדינות טובות מדינות רעות. יכול לשנות מסלול לפי אזורים טובים / רעים. אספן פנאי מנוסה מאוד. האם אתה זקוק לניירות יצוא כלשהם?

    • היי אנדרו- אפשרויות האיסוף במערב עצומות, בעצם כל אזור בכל יער לאומי או בשטח ציבורי לא מסומן פתוח בפניכם להניף רשת או להציב מלכודת. אף אחת מהמדינות המערביות אינה טובה או גרועה יותר לאיסוף, פשוט הימנע מפארקים ממלכתיים ומגנים לאומיים, ולהיזהר מדובים ואריות ורכוש פרטי. לעתים קרובות תכננתי טיולי דרך במערב רק על ידי הסתכלות על מפה ומציאת פיסת טופוגרפיה מעניינת ונסע אליה.

      לדגים וחיות בר בארה"ב יש טופס ייצוא שניתן למלא באינטרנט. https://edecs.fws.gov/ אני ממליץ להדפיס את הטופס ולמלא אותו בליווי הייצוא שלך. אינך צריך לרשום כל מין שאתה אוסף, אבל אתה יכול פשוט לשים “500 פרפרים”, וכו '. הקפד לרשום את קוד המטרה כמדעי או אישי.

      • אנדרו

        היי כריס, תודה על זה. האם ניתן למלא טופס זה בנקודת היציאה של ארה"ב, כלומר בשדה התעופה ברגע שאתה יודע כמות וכו '. ואם כן הוא הושלם באופן מקוון ונמסר בשדה התעופה רק אם מישהו ביקש אותו? או שאתה תומך בהכרזה על כך למישהו בנקודת היציאה.

  • ליף

    שלום. מה אומרים חוקים על תפיסת ויצוא חרקים במרוקו?

  • פאם פיומבינו

    היי כריס,
    תודה על האתר הנהדר. נפגשנו לפני שנים כשהיית עם DMNS. אני נוסע לתאילנד לטיול ממושך והייתי רוצה להחזיר טודים לעש. ז. ופול או. הורדתי את הקישור לאתר התאילנדי המפורש במה שאתה לא יכול לאסוף, 98% פרפרים, אבל רק עש האקטיאס לא נכללו. האם תהיה לי בעיה לחזור לארצות הברית. עם כמה עש במעטפות זכוכית? כל עצה אחרת?

    תודה, פאם

    • אני לא בטוח בתקנות הייצוא לתאילנד, במדינות רבות יש אישורי יצוא גם אם אינך זקוק להיתר גבייה (ולפעמים אי אפשר להבין את זה…). אבל ראיתי המון חומר מהמדינה ההיא אז אולי זה לא יהיה עניין גדול. ואם שואלים דגים וחיות בר, תוכלו לומר שאלה לשימוש אישי, לא מסחרי.

    • גייר גוגסטאד

      למעשה, נראה שאף אחד לא מעניין אותו לתפוס ולהוציא חרקים מתאילנד, אך כמובן שכולנו צריכים לכבד את התקנות לגבי מינים מוגנים. תפסתי שם לפני כמה שנים, ללא הפרעות אחרות מאשר אנשים סקרנים. אם המטען שלך מחפש כשאתה מגיע הביתה, זה תלוי ברשויות במדינתך. מעולם לא חיפשו אותי בצורה כזו שהיו בעיות כלשהן, אז אני לא יכול לדעת.

  • פיטר מרט

    נועה קים. נפאל מתייחסת לליפס כאל משחק גדול והם נהגו לדרוש לפני כן אסופת מינים עם מין ומספר של כל אחד מהם להיתפס. אז כמו שתומאס אומר 'תשכחו מזה.’

  • ג'וזף אגי

    איך אף אחת ממדינות צפון מרכז אמריקה כמו גואטמלה ואל סלבדור לא הגיעה לרשימה?

  • סקינק

    אני רוצה לשאול על סלובניה- אתה צריך אישורים לכל הארץ או רק לאזורים המוגנים?

  • דבי

    תהיתי לגבי איסוף מזדמן, לְמָשָׁל. הצלה כאן בארה"ב (זֶה), ובמקומות כמו קוסטה ריקה ואקוודור. בקוסטה ריקה מצאתי exuvia עכביש גדול כי היה יכול להיות מעניין לקיים, אבל אני לא לאסוף אותו. או כבר מת חרקים או עכבישים או חתיכות מהם, כמו כנפי פרפר עזבו מתוך טריפה.

    • ההצלה זהה איסוף מאחר ואין דרך “לְהוֹכִיחַ” שמצאת אותו מת. אנשים חסרי מצפון יכולים להרוג חיה כדי להסיר את כנפיו ולהעמיד פנים שהם מצאו את זה ככה – כך לצערי אותן דרישות ההיתר תחולנה מקום בו אתה נמצא.

  • ג'וליה

    מה דעתך על רוסיה? כל מידע על מי לפנות?

    • דניס

      שלום ג'וליה,
      כפי אזרח I`m רוסית, אני יכול לומר. על פי רוסיה, אתה צריך היתרים לאיסוף ב resrves הטבע וכו ', גם ג` מוגבל לאסוף מינים מוגנים ללא היתרים. היתרי יצוא לא נדרשו אם שלך “פריטים” לא “בוטניקה או אוסף זואולוגיה” (אין הסבר ברור, אם חרקים על שכבות כותנה נחשב כאוסף או לא, דעתי – לא אוסף), אחרת אתה צריך לקבל תעודה והפיתוסנטיריים או וטרינריות, גם אתה צריך היתרים CITES מינים.

  • היידפירסט

    בתוך בריטניה החוק בסקוטלנד שונה מאנגליה & ויילס – אנחנו הרבה יותר פתוחים לגבי גישת קרקע פרטית & אין חזקה נגד לכידה ב- National Parks (לא שיש לנו הרבה). למרות בדרך כלל בהחלט לא הכרחי זה, עם זאת, תמיד הכי טוב כדי לקבל בעלי קרקעות בצד – אחרי הכל מלכודת אור עשוי בהחלט למשוך תשומת לב …
    שמורות טבע כנראה יש מדיניות נגד ללא רשות אבל רוב ישמחו לאפשר גישה בתמורה רשומה למרות שהם כנראה יהיו גם מצפים ממך לשחרר את התפס במקום לאסוף.
    ישנם עדיין מוגן מינים של חסרי חוליות https://www.nature.scot/sites/default/files/B469680%20-%20Protected%20species%20list%20-%20WCA%20schedules%205%20%26%206.pdf.

  • ג'רי המשחק יביא

    למי אני פונה במקרים של ארה"ב לייבא ביציות או גלמים של פרפראים ממדינות אחרות?

  • Lrd

    אייב היה איסוף ביוון הוא לבדי עם עמיתים בינלאומיים. אנחנו מעולם לא נתקלנו בשום בעיות. אני יודע אף אחד לא מי שאי פעם נדרש היתר איסוף. אז לומר כי איסוף אסור ומחייבת היתר הוא טועה.

    • אלברט

      התקנות הממשלה ברוב המדינות דורשות ממך יש היתר כלשהו לאסוף כלום. העובדה שאתה כבר לא חוק האיסוף לשם לא נתפס עדיין מה לא בסדר. אם אינך יודע את החוקים של המדינה שבה אתה אוסף אתה יכול לגמור בכלא ו / או להיות אלפי דולרים קנס. ידיעת החוק יכולה לעלות לך. אני חושב גיאנה הצרפתית עשויה להיות המדינה היחידה בעולם שאינה דורשת היתר. אתה צריך לעשות קצת מחקר לפני ביצוע כזה הודיע-MIS תגובה.

    • גייר גוגסטאד

      אם עדיין לא נתקל בבעיות יוון, זה לא אומר אוסף חרקים מותר. ייתכן כי יוון הרשמי אינו מודע החקיקה החדשה הנפיקה, אבל בעצם: כל אוסף החרקים ביוון טעונת היתר על פי תקנות בשל 2016.

      • Lrd

        אני אספתי בעיקר בפארקים לאומיים, לאחר פניית פקידי ייעור, גם לאחר 2016. הם פשוט לא אכפת,הם אמרו לי “תאסוף את כל מה שאתה רוצה באגים”, וזה טוב מאוד עבור מחקר מדעי. אותו דבר בשדה התעופה, קיבלתי נבדק פעם או פעמיים – אני פשוט מראה להם המידע האקדמי שלי, הסברתי כי החרקים הם עבור מחקר מדעי אשר יסייע ארצנו, והם נתנו לי ללכת. וזה סוג של מידע אנקדוטלי חשוב עמיתים השוקלים איסוף ביוון.

        ובתגובה להערה של אלברט. אני מודה לך על המפרט את הסכנות של איסוף לא חוקי במדינות מסוימות – תבטח בי, אני מכיר אותם. אבל במדינות רבות כמו יוון, דברים עובדים אחרת, לטוב או לרע. קח את איסור העישון למשל – שלה בתוקף מזה שנים רבות, עדיין אף אחד לא מכבד את זה, והרשויות לא אכפת. האיסור על איסוף הוא מקרה דומה.

        עכשיו על איך אתי טועה זה בשבילי לאסוף ולהעשיר את הידע אנטומולוגיים של המדינה שלי ואיך מתבייש שאני צריך להיות. אני חושב כי הארגונים ששלחו חקיקה אלה (לְמָשָׁל. פרוטוקול נאגויה), הם חבורה של נוכלים שאכפת בירוקרטיה בלבד בכיס שלהם. וזה כל הביקורות של תקנון זה להראות שהם להפריע מחקר מדעי. אז כמו מדען, אני מרגיש שחובתי לזלזל לפרוטוקול נגויה להתמודד עם ההשלכות.

        רוב המדענים מתעבים פרוטוקול נאגויה, ובכל זאת היא עדיין מציית. ושינוי הסטטוס קוו לא יכול להתקיים באמצעות ציות. לדורות הבאים הולכים לשנוא אותנו כיצד אפשרנו המגוון הביולוגי שלנו להיהרס…

        אני מקווה לתגובה זו אינה נמחקת.

        • גייר גוגסטאד

          אני חושב שאני עוקב ההיגיונות שלך כאן. רוב המדינות נתקלו הציג מגבלות חדות על אוסף פרפרים עושים את זה בלי jugdement סביר מדוע. כפי שאתה כותב על יוון, רוב המשטרה, קציני מנהג, שומרים בפארקים וכו פשוט לא אכפת. אבל תהיה זהיר. מדינות מסוימות מקבלות התראה מאוד בנושאים אלה. לא צריך אפילו לחשוב על איסוף בהודו, סרי לנקה, אוסטרליה, קוסטה ריקה ומרבית מדינות אפריקה. הם אחרי הכסף שלך, כמו גם את הקנסות עבור להיתפס באוסף חרקים עשויים להיות מאוד גבוהים. לאחר תקשורת כלשהי עם מדעני אנטומולוגיה מקצועיים במדינות אסיה, המסקנה שלי היא שכל העניין על הגנה הוא להגן על החומר מחקרי מדענים, לא הטבע כשלעצמו. אין ספק, אנחנו צריכים לכבד חקיקה על מינים בסכנת הכחדה, אבל מה עם האחרים? מדוע חרקים אוסף חופשי במדינות הנורדיות בקושי המאוכלסים פרפר ולא בהודו? אנחנו צריכים להגדיר בינלאומיים של כללים על זה.

  • בארט Coppens

    שלום לכם! האם מישהו יודע את החוקים חקיקה סביב איסוף חרקים ב קמבודיה? האם אני צריך בהיתר כלשהו?

  • מרסין

    עדכון אודות סלובניה, אני כותב למשרד לאיכות הסביבה והם אמרו לי שנדרשים אישורים למינים מוגנים, פארקים לאומיים ושמורות וטבע 2000 אזורים. לצד אלה אתה מסוגל לאסוף חרקים

  • ג'יימס

    תאמין לזה או לא, ישנם כמה אזורים באוסטרליה בהם אפילו מדעני מחקר אוסטרלים אינם רשאים לאסוף דבר. אצטרך לבדוק זאת שוב, אבל אני די בטוח שיש מצב מתמשך בדרום QLD שבו קטעי אדמה (פארקים לאומיים בעבר או כיום) שבגינן נבחנות כעת תביעות כותרת. בגלל אי ​​הוודאות סביב מי תהיה הסוכנות העתידית (אין מושג באיזה מונח משפטי משתמשים?) מקטעי האדמה הללו, ממשלת המדינה לא תיכנס למשא ומתן כלשהו בנוגע לשימוש בצדדים שלישיים במקרקעין אלה (כולל מדענים).

  • Kyhl אוסטין

    הקישור לדפי הרפובליקה הדומיניקנית מת.

    • תודה! עדכנתי את האתר עם קישורים לטופסי המשרד (היתר הייצוא היה מעט ערפילי). הקישורים לבחור שעשה את העבודה בשבילך לכאורה לא מקוונים עכשיו, אז הסרתי את זה.

  • הניסיון שלי עם פארקים ממלכתיים בוויומינג הוא שהאיסוף על משטח מזדמן חוקי, באישור המפקח; ולרובם ממש לא אכפת. Seminoe ו Glendo בפרט. גרנזי, פנו פעם אחת, קצת יותר רגיש, אבל ממילא לא הרבה עניין שם.

  • פיטר הודג '

    אתה לא מזכיר את פורטוגל. מאז אני מבקר בארץ באופן קבוע 1998, בעיקר כדי לאסוף ולהקליט קולופטרה ולנסיוני אין בעיה, במילואים של שמורות מנהלים מעוניינים לדעת אילו מינים קיימים. יש צורך בהיתרים לשמורות טבע לאומיות אך ניתן להשיג זאת באמצעות מתן הודעה מראש ומילוי טפסי בקשה, רצוי בפורטוגזית, ומציע לשלוח רשימת מינים שתועדו.

  • פיטר הודג '

    קבלת אישור לחקר חרקים בגיברלטר לא אמורה להוות בעיה לספק חוקר מסכים לספק רשימה של מינים שתועדו.. ככל הנראה הדרך הטובה ביותר ליצור קשר היא דרך אתר האינטרנט של החברה של ציפורני הטבע והיסטוריה של הטבע http://www.gonhs.org איפה שיש “צור קשר” טופס.

  • איב BRAET

    תודה על הרשימה המעניינת שלך.

    אני חושב ש, בראש הרשימה, אתה יכול גם להוסיף את העצות האוניברסאליות הללו שיסייעו מאוד לכל חוקרי הנוכחים וגם לחוקרי העתיד במדינה אחת.

    אם אין מידע זמין לתהליך האישורים (כמספר מדינות באפריקה):
    אוֹ: פנה לשגרירות משלך במדינה הנוגעת בדבר, להיות מופנה למינהל ההפניה המקומי, עם שמו של האחראי על הנהלה זו, ואז ליצור קשר עם אדם זה האחראי על נספח השגרירות שמסר את המידע.
    אוֹ: תחול על שגרירות המדינה הנוגעת בדבר, וכו '.
    בצעו הגשת קבצים לפני נסיעה למדינה, ופעל על פי הנהלים והמסמכים (מכיוון שהמינהל יכול להיות איטי). פעם באתר, נפגש עם בן שיחיך וכבד את הכללים.

    הערה חשובה לשידור:
    הרבה מדינות, ואני מדבר על אלה שנותנים אישורים, הפכו לחשודים כלפי מבקשי הרישיון מכיוון שלעתים קרובות הם לא מוחזרים (להגיש תלונה, רשימת מינים, פרסומים על החומר שנקטף, כרזות דידקטיקות, וכו '), לְרַבּוֹת, לצערי, ממבנים (אוניברסיטאות או ארגונים לא ממשלתיים). האינסטלטיקים מקשים את הדברים על אלה שעושים את עבודתם ברצינות ומספקים את המשוב (דיווחים, מחבר משותף, וכו '). יש להבין היתר מחקר במערכת יחסים win-win, במיוחד במדינות מתפתחות או מתפתחות. לכן, במיוחד כאשר הפונה הוא מבנה, האם הוא מבקש שיתוף פעולה עם אוניברסיטה מקומית ותמיכת סטודנט או חוקר בתקופת המשלחת, מה שמבטיח העברת ידע למדינה המעניקה את ההיתרים.
    משחק המשחק עוזר לבנות יחסי אמון לטווח הארוך.

    יתר על כן, אל תשכח שמספר מדינות חתמו על פרוטוקול נגויה. מה שרומז, בין השאר, חלוקה שוויונית של רווחי מחקר.

    נ.ב: שימו לב לאישורים המזויפים האמיתיים שלעתים מתקבלים במקום ממהרים עם גורמים חסרי מצפון, עם בקשיש במסווה למסים! הוא האמין כי הוא בסדר וההתקפה יכולה להיות לא נעימה, כמו תפיסת דגימות ביציאה מהארץ, אֲפִילוּ “איסור לחזור למדינה”.

  • CNAR

    גבון: אישורי מחקר מונפקים על ידי המרכז הלאומי למחקר מדעי וטכנולוגי (סנטרסט). הכניסה לפארקים הלאומיים מונפקת על ידי הסוכנות הלאומית לגנים לאומיים (ANPN). ייצוא מינים מותנה באישור ממשרד המים והיערות. למידע נוסף, צור קשר עם המרכז הלאומי להרשאות מחקר (CNAR): cnar.gabon@gmail.com

  • CNAR

    גבון: אישורי מחקר מועברים על ידי המרכז המחקר הלאומי המדעי והטכנולוגי. אישור הסוכנות הלאומית לגנים לאומיים נדרש להיכנס לפארקים הלאומיים. ייצוא מינים נדרש באמצעות אישור של שר המים והיערות. למידע נוסף, רשאי לפנות למועצה להיתרי מחקר לאומיים: cnar.gabon@gmail.com.

  • CNAR

    גבון: במקום זאת “עמלה” הרשאת מחקר לאומית ולא “מֶרְכָּז”. תודה.

  • מתיה ד'אמטו

    שלום לכולם, אם הייתי רוצה לתפוס חרקים בהולנד, האם אצטרך אישורים להחזירם לאיטליה? תודה לך.

  • קתרין

    אם אתה מעוניין לאסוף בפארקי המדינה של מיסיסיפי ואזורים אחרים, האישור לבקש היתר גבייה נמצא כאן https://www.mdwfp.com/media/3354/scientific_collecting_permit_application.pdf. בחינם ניתן להגיש בקשה לבעלי קשר עם מוסדיים אך בעלויות $1 לאספנים פרטיים.

  • ראיין

    שלום לכולם,

    אני מתכנן טיול למלזיה באביב הבא ומקווה לעשות איסוף חרקים כלשהו. זה יהיה לא מסחרי ובעיקר לאיסוף אישי. קיבלתי מידע מעורב האם יש צורך לשמוע אישורים לאיסוף כללי ושמעתי דגימה למשלוח (ולא לטוס) היא הדרך הטובה ביותר להעביר אותם. למישהו יש מידע (או במיוחד אנשי קשר) לגבי איסוף במלזיה? הקישור לעיל בנוגע להיתרים מלזיים דורש סיסמא כלשהי ולא הצלחתי לבדוק את זה. כל מידע מוערך!

  • חאבייר

    היי, הנושא היווני פעם נוספת 😉 מה הסיכוי האמיתי לקבל אישור חוקי לאנטומולוג שאינו מקצועי? וכמה זמן לוקח לקבל את האישור?

  • ג'ייס

    האם יש למישהו מידע על אישורים הנדרשים לאיסוף ו / או לייצוא ממרוקו?

  • אקארט סטול

    אני יכול להוסיף קצת מידע עבור גרמניה, במיוחד במדינת Sacony-Anhalt. אישורים רשמיים ניתן לקבל מה Obere Naturschutzbehörde, אבל זה מייגע כפי שהם שואלים מראש מתי ואיפה תאסוף כמה דגימות מאיזה מין. הדבר הטוב הוא זה, עד כמה שאני יודע, איסור אסור מחוץ לאזורים מוגנים למעט מינים הרשומים כמוגנים על פי החוק או ברשימות אדומות.

    אני גם יכול להוסיף משהו על ארגנטינה: עם משתף פעולה מקומי אפשר להשיג היתר לגנים לאומיים. מכיוון שהמינהל שלהם הוא פדרלי, זה קל יותר מאשר לקבל אישורים לכל מקום אחר. אנו רוצים ש- per.its יאסוף אלימות (נחשב למזיק) למחקר כמו ליד הדרך. לכל מדינה בנפרד נדרש היתר גבייה מראש, ואז היתר להעביר אותו מעבר לגבול המדינות, ולבסוף היתר ייצוא פדרלי. מחוזות רבים מעולם לא ענו, או שנתקעו בתהליך (2 מאז פרובינציות לא התקדמו 4 שנים!). עם זאת עבור 2 במחוזות המשתף פעולה המקומי שלנו הצליחו להשיג את כל האישורים לאחר כ 2 שנים.

  • MCH

    שלום,
    יש לך קצת מידע על אישורי איסוף בקירגיזסטן?

    תודה רבה.

    • גייר גוגסטאד

      אָנוּ (אנטומולוגים נורבגיים) אוספים בקירגיזסטן במשך כמה שנים ולא חוו בעיות. אישורים אינם נחוצים, ולא הצלחנו לזהות שום הגנה על מינים מסוימים. לא ראינו פארקים לאומיים במדינה זו, אבל אם יש, עליך בהחלט להימנע מלתפוס. ישנם הרבה מינים מעניינים בקירגיזסטן, ובמדינה כדאי לבקר. שכרנו רכב חזק ונהג. הכבישים עשויים להיות מאתגרים פה ושם.

  • אנטומופו

    היי, כל מידע על איסוף באוזבקיסטן ?

    תודה לך

    סטפן

  • TEV

    שלום,

    תודה שקיבלת את הזמן לספק מידע מועיל מאוד זה.

    מה אתה יכול לספר לנו על נפאל ובוטאן? חוץ מזה שמחלת גבהים יכולה להיות קטלנית.

    שוב תודה!

    • גייר גוגסטאד

      לפחות נפאל אימצה את אותו הדבר, כללים נוקשים כמו בהודו: תשכח מזה. בהוטן ככל הנראה עשה את אותו הדבר.

  • בו ויקסטרום

    מה המצב באיסוף Lepidoptera בפורטוגל ובמדירה היום?? אני באמת אעריך קצת מידע בנושא זה?? בברכה בו

  • פדרו

    שלום,
    מישהו יודע אם חברה מקוסטה ריקה יכולה לשלוח לי חרקים מהגן שלה לספרד? או שזה ידרוש אישורים ורישיונות?
    תודה לך,
    פדרו

    • בקוסטה ריקה חוקים מאוד נוקשים בנושא ייצוא של מוצרי טבע – אפילו תיירים לא יכולים לאסוף פגזים על החוף. אני לא חושב שזה יהיה חוקי ללא היתר ייצוא, אך יתכן וחברך יוכל לקבל אחת על ידי כך שתבקש ממשרד הטבע הטבעי שלה. אם היא מסבירה שהחרקים הם מחצר ביתה הם עשויים לתת לה היתר (או שהם יסבירו את החוקים, שאני לא 100% להמשך 2020).

  • אנדראס

    בדנמרק סוכנות הטבע אסרה על איסוף פרפרים בעלי רשימות אדומות (Papilionoidea) על אדמותיהם. ניתן לחקור אותם כאן: https://bios.au.dk/forskningraadgivning/temasider/redlistframe/soeg-en-art/.
    איסור לאומי של 33 מינים גם הם בעיצומם. איסוף מדעי עדיין מותר ויש לאשרו על ידי מוזיאון ה Naturhistorisk Aarhus או על ידי Statens Naturhistoriske Museum (קופנהגן).
    ברור שכל איסורי מינים ברחבי האיחוד האירופי חלים גם על דנמרק.

  • לוקאס

    שלום, בבקשה כל ניסיון עם האי מאוריציוס?

  • גוטפריד

    שלום
    אתה כותב לבוליביה: “משלחת של ארה"ב מוזיאון גדול ב 2007 הסתיים בכך שכל הדגימות שנאספו הושארו בבוליביה בהמתנה להיתרי ייצוא.” אני גר בבוליביה, לה פז ואני רוצים למצוא את האוסף הזה. איזה מוזיאון ארה"ב גדול זה? האם יש לך מידע נוסף? ממי הגיע המידע עם מוזיאון ארה"ב?
    מאיזה Museuo? de Historia National אתה כותב. הקישור לא עובד.
    תודה לך, ד"ר. גוטפריד סיבל

    • המסע היה על ידי מוזיאון השדה בשיקגו, אולי בסביבה 2008-2009? אתה יכול לפנות למחלקה שם ולראות אם הם יכולים ליצור אותך בקשר עם מישהו, אבל עבר כל כך הרבה זמן שאני בספק אם הדגימות שרדו.

  • kiruj

    שלום, כל ניסיון עם מצרים?

  • ניק גרדנר

    אני סקרן איך זה חל על מלקולוגיה ותחומים אחרים של חסרי חוליות. נאבקתי למצוא תקציר מקוון לזה, ואני מודאג רק לגבי איסוף בארצות הברית.

    יש מדינה אחת האוסרת במפורש על איסוף קונכיות מתות של מולים מתוקים (טנסי) אבל רבים אחרים אינם כה ברורים.

  • ס

    היי,
    אני מעריך מאוד את המאמץ שלך לספק מידע זה! אני יכול לתת לך מידע קטן על המצב בארגנטינה:
    יש צורך באישור איסוף מכל מחוז שבו ברצונך לאסוף, שכן הם מחזיקים בזכויות על המשאבים הגנטיים שלהם. רוב הזמן אתה צריך ליידע אותם על: מינים, מקום, תַאֲרִיך, מספר הדגימות שיש לאסוף, כל עובדי השטח והאגודה שלך למכון מדעי. לפעמים אתה נדרש לשותף לוקלה. בחלק מהמחוזות, אתה צריך לשלם עבור היתרים. הם גם יספקו לך הרשאת ייצוא מהצד שלהם. לא תמיד קל ליצור קשר, הטוב ביותר הוא להתקשר למוסדות הרשומים ולשאול אותם לאן לשלוח ספציפית את הבקשה שלך. אתה צריך מתרגם או דובר ספרדית, מכיוון שרוב הפקידים אינם דוברים אנגלית וכל המסמכים הם בספרדית.
    סקירה כללית עם קישורים לחוקי המחוז ניתן למצוא כאן: https://www.argentina.gob.ar/ambiente/biodiversidad/genetica/nagoya (גלול עד למטה, הורד את ה-PDF השני, אתה מקבל רשימה של כל המחוזות וקובצי PDF של ההחלטות המתאימות)
    באתר זה: https://www.argentina.gob.ar/tramitar-solicitud-de-certificado-de-cumplimiento אתה מוצא מידע כיצד למסור את הרשאות המחוז שלך לממשלה המרכזית באמצעות מערכת מיוחדת (יַלדוֹן) לקבל תעודת ציות. אם יש לך שאלות בנוגע למערכת TAD עדיף לכתוב: protocolodenagoya@ambiente.gob.ar (בספרדית!)הם מאוד מועילים.
    ניתן לטפל בבקשה בתוך 1-2 חודש על ידי המחוז ו 1 חודש על ידי הממשלה המרכזית. בתנאי שתמסור את כל הניירת הדרושה. לפי הניסיון שלי, עדיף לתכנן עם הרבה יותר זמן, במיוחד אם אתה לא שולט בספרדית. אולי תצטרך לקבל אפוסטיל (אישור נוטריוני של החתימה שלך שהיא חוקית בארגנטינה) בשגרירות למסמכים מסוימים. אני מקווה שהמידע הזה עוזר.
    אשמח מאוד לכל מידע על המצב הנוכחי ביוון, בזמן שאני מכין טיול איסוף. אודה מאוד אם מישהו יוכל לספק לי כתובת דואר עדכנית לאדם הנכון במשרד לאיכות הסביבה או לכל שימוש אחר, קשר ישיר. איך הם מתמודדים עם נגויה-פרוטוקול?
    כל טוב.

  • יואכים גראמר

    היי, אני מחפש מידע על הגשת בקשה לאוסף- והיתר יצוא לחרקים (חיפושית) ועקרבים בגאורגיה.
    לצערי עדיין לא מצאתי כלום, אילו תקנות משפטיות קיימות בג'ורג'יה.
    תודה על כל מיני רמזים בנושא!

  • Json

    זה לא חוקי לאסוף באל סלבדור ללא ההיתר הרגיל שניתן רק למי שמזוהה עם אוניברסיטה. אתה גם צריך להיות פרויקט מאוד ספציפי שצוין עם רשימה של מינים שיש לקחת והכל.

  • JH

    מה עם איי סיישל? האם אפשר לאסוף שם משהו?

  • לינדר ברטש

    כריס היקר,

    איסוף באוסטריה אינו מצריך בדרך כלל היתר. מודה, המצב קצת מבלבל, אבל מחוץ לאזורים מוגנים ובמיוחד גנים לאומיים ו “שמורות טבע” זה לא חוקי לאסוף מינים לא מוגנים בשיטות לא אוטומטיות כמו מלכודות. כמו כן, בתיאוריה יש צורך בהסכמת בעלי הקרקע, אבל בפועל קשה כמובן להשיג מראש.

    לחיים,
    לינדר

  • אנדראס בו

    האם מישהו יודע אם איסור האיסוף בפארקים הלאומיים של צרפת כולל את "פארק הטבע האזורי"?

    • Oryctes

      It is generally ok to collect in a parc naturel regional but there might be local bans on collecting insects, mushrooms etc., you can ask the local entity managing the specific parc for information. Collecting insects is strictly forbidden in Parcs nationals and reserves naturelles without a permit.

  • Stephen

    In Costa Rica and Panama, do I need a permit to collect insects outside of national parks and reserves (private property or hotel grounds)?

    I would like to temporarily collect and photograph insects (לתפוס ולשחרר) on land owned by a friend of mine who lives in Costa Rica.
    I have found no evidence on government websites that permits are required on private land.

כתיבת תגובה ל כריס Grinter ביטול תגובה

אתה יכול להשתמש אלה תגי HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

  

  

  

אתר זה משתמש Akismet להפחית זבל. למד כיצד נתוני תגובתך מעובד.